środa, 21 listopada 2012

Moja kolekcja lakierów do paznokci :)

Hej!

Dzisiaj przychodzę do Was z moim zbiorem lakierów. Nie jest on duży, ale moim zdaniem nie jest też wyjątkowo mały.

Jak widać na zdjęciach, jestem fanką lakierów firmy Golden Rose. Ubóstwiam je za kolorystykę, oraz oczywiście trwałość, a na moich paznokciach rzadko co wytrzymuje dłużej niż 2 dni ;). Zapomniałam oczywiście o cenie, która jest moim zdaniem również atrakcyjna.





Lubię też lakiery Colour Alike. Mam ich 5 kolorów i również lubię je za trwałość. Dostępność z tego co wiem jest tylko na ich stronie w sklepie internetowym, ale myślę, że warto kliknąć sobie parę kolorków i przekonać się, że naprawdę są one fajne :) Każdy kolor, który mam jest opalizujący na różne kolory, nie wiem czy na zdjęciu zostało to uchwycone. Pierwszy od lewej jest holograficzny, super wygląda w słońcu.




Z innych lakierów posiadam jeszcze pare z Essence, głównie z limitowanek, oraz z Inglota, Safari, Wibo, Miss Sporty i oczywiście parę no name.



Z odżywek posiadam tylko tą slynną odżywkę diamentową z Eveline oraz preparat przyspieszający schnięcie lakieru. Polecam obie rzeczy z całego serca. Przyspieszacz jest z firmy Lovely i faktycznie przyspiesza wysychanie lakieru, a jest bardzo tani, jak na Lovely przystało :).
Odżywka pomogła mi zapuścić mega długie paznokcie. Pierwszy raz w życiu miała moje naturalne tej długości. Niestety potem przestałam ją stosować i znowu mam krótkie, ale ostatnio wzięłam się za nią i sumiennie nakładam codziennie, czekając na powtórzenie poprzedniego sukcesu :D

No i jak widać obie rzeczy są już na wykończeniu, więc niedługo szykuje się jakaś wizyta w Rossmannie :)





A wy lubicie lakiery do paznokci? Jakie kolorki najbardziej i jaka firma oczywiście? Może mogłybyście mi polecić jakieś fajne na wypróbowanie :)

Pozdrawiam serdecznie,
Agg.
















13 komentarzy:

  1. ja jednak najbardziej lubię czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie przepadam w ogóle za czerwonym kolorem, dlatego też nie mam takiego koloru w swojej kolekcji :)

      Usuń
  2. pierwszy raz słyszę o firmie Colour Alike, ale ich lakiery wyglądają fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podaję linka do ich sklepu internetowego :) http://sklep.barbra.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadłam :D 3 ostatnie lakiery z Golden-musze je mieć:D
    Odżywka z Eveline-moja wybawicielka:) Genialna jest, planuję zrobić o niej notę z efektami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, za nią powinni dać jakąś nagrodę. Hoduje swoje paznokcie, zobaczymy z jakim efektem tym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ci się uzbierała genialna kolekcja :-) pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Agg! :*
    ekstra zbiór! :D
    Frotte kupiłam w pierwszym lepszym Rossmannie, teraz chyba nawet jest w promocji za niecałe 12 złotych, a stoi gdzieś pomiędzy szamponami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokaźna kolekcja, ja lubię lakiery z Deli ;) A z kolorkami to różnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo :) Ja nie lubię GR :| Słabo kryją, już nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy też od koloru :) ale ja i tak zawsze nakładam 2 warstwy :)

      Usuń
  10. dawno nie malowałam paznokci:( ale połamałam ostatnio prawie wszystkie paznokcie

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...