wtorek, 27 listopada 2012

Peeling Synergen - moja recenzja :)


Witam po króciutkiej dwudniowej przerwie :)

Dzisiaj przylazłam do Was z moją mini recenzją peelingu z Synergen z Rossmanna. Jest to peeling do skóry zanieczyszczonej. Ja taką niestety mam i pewnie będę miała do końca życia :/ Ale nie o tym temat.





Peeling przywiozła mi z Niemiec mama. Nie wiem szczerze mówiąc, czy on jest u nas dostępny w PL, czy nie.. nie mam pojęcia. Na KWC na wizażu znalazłam recenzję, ale tamten ma inne opakowaniu na zdjęciu, może się w międzyczasie zmieniło. Naprawdę nie wiem :)

Peeling jest zdecydowanie gruboziarnisty, konkretna tarka. Ja takie lubię, bo mi się wydaję, że lepiej działają :D na pewno dobrze ściera, aczkolwiek od jakiegoś czasu nie mam problemu z suchymi skórkami, ani czymś podobnym.

Nie liczmy oczywiście na to, ze zaskórniki znikną jak ręką odjął, bo to jest chyba niemożliwe. To samo tyczy się innych niedoskonałości. Lecz muszę przyznać, że jak się nim wyszoruję, to mam uczucie takiego oczyszczenia oraz świeżości, a skóra oczywiście jest idealnie gładka.

Producent oczywiście obiecuje nam, że bakterie zostaną usunięte, że pryszcze znikną, że pory będą oczyszczone, ale wiadomo jak to jest ;) Sam peeling świata nie zbawi :D



Jeśli chodzi o zapach... fajny.. kojarzy mi się z męskimi perfumami :)



(przepraszam za nos, ale wciął się bez pytania :D )



Peeling mogę polecić jako oczywiście dodatek do oczyszczania, ale tylko jeśli lubicie mocne tarcie na twarzy, a wiem, że wielu zwolenniczek tego nie ma :)


Pozdrawiam,
Agg.

12 komentarzy:

  1. Nos psiaka wymiata :D Też lubię mocne tarcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, wrzuce nastepnym razem gifa jak nie zapomne z Nilą w roli glownej :D

      tarcie musi byc! :D

      Usuń
    2. Właśnie przed chwilą robiłam zdjęcia na bloga i jeden z moich psiaków również wlazł w kadr ;)

      Usuń
    3. Hahaha, bo to ciekawskie, wszędzie muszą się wepchnąć :D

      Usuń
    4. Macie wyczucie :D Już zaczęłam się zastanawiać u której to widziałam nos psa, a to się okazały dwa różne hehe :D

      Usuń
  2. Mam go :) Bardzo dobrze ściera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że też jesteś zadowolona z niego :)

      Usuń
  3. Uuu ja jednak "konkretnego tarcia" nie znoszę, także temu peelingowi podziękujemy raczej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wlasnie przy tym drobnoziarnistych mam wrazenie, ze tre tre tre i nic :D ale ja jestem hardcorem :P

      Usuń
  4. piesio też by się chciał wypeelingować ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nos jest tak idealny, że nic nie trzeba pilingować :D

      Usuń
  5. dobrze wiedzieć,że istnieje taki peeling;)nie do mojej twarzy niestety;) przydatna recenzja, ale i tak nochal jest najlepszy;);)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...