środa, 28 listopada 2012

Prezenty prezenty :D

Dzisiaj jak byłam w pracy, tż dwa razy przekazał mi super nowinę, która brzmiała "przyszła do Ciebie jakaś paczka". Ja oczywiście ucieszona, już się nie mogłam doczekać aż się do nich dorwę :)

Jedna zawierała maskę do włosów z Biovaxu Keratyna + Jedwab.


Zgarnęłam ją w mini "rozdaniu" na blogu Blond Bunny :) ot tak kto pierwszy ten lepszy i zgłosiłam się, że chcę właśnie tą maskę.
Testy wkrótce, zobaczymy jak się spisze na moich włosach :)
Miałam zamiar ją kupić już jakiś czas temu, ale wiecznie było mi nie po drodze do sklepu, a teraz dostałam ją całkowicie za darmo :D

Dziękuję osobie która podarowała te kosmetyki na "rozdanie" :)


Kolejna paczka jaka do mnie przyleciała to kosmetyki, które wygrałam w rozdaniu na blogu xdladybirdxd.
Byłam mega happy jak to wygrałam, ponieważ był to mój pierwszy raz haha :D

W paczce znalazłam 2 żele pod prysznic i 1 maskę do włosów.




Wszystko pachnie cudownie.
Żel pod prysznic z dusch das'a od razu podbil moje serce, ponieważ kocham wanilię w każdej postaci.
Żel z Balei również pięknie pachnie, owocowo.
Maska jest kokosowa, zapach podobnie, jak poprzedniczek - cudowny.

Recenzje wkrótce na moim blogu :)


Na koniec dorzucam moją psinę w pełnym wymiarze :D





Pozdrawiamy,
Agg i Nila :D

10 komentarzy:

  1. Nila podbiła moje serce! Wygląda jak lisek, jest urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie daj się zwieść, to szatan jest :D

      Usuń
    2. I tak nie mogę się na nią napatrzeć ;D Młodziutka jeszcze, prawda?

      Usuń
  2. kurczę, szukałam tego Biovaxu i coś go nie ma.czekam na recenzję, bo może nie warto go dłużej szukać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko go sprawdzę, od razu dam znać :) pierwszy test w weekend! :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. to git, proteinki sie przydadzą :D

      Usuń
  4. Już się nie mogę doczekać recenzji z Balei :D Tak wszystkie blogerki kuszą tymi produktami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam teraz szampon, pisałam o nim w poście o kosmetykach do włosów. Myje, fajnie pachnie, ja go lubię :) A trzeba przyznać, że Balea się bardzo "modna" zrobiła :D

      Usuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...