czwartek, 29 listopada 2012

TAG - Co jest w mojej torebce

Hej :)

Zostałam ostatnio otagowana przez Limkę , do której Was serdecznie zapraszam :) A ją pozdrawiam :D

Dzisiaj nadszedł wielki dzień, kiedy postanowiłam ujawnić moją torebkę i jej zawartość :P




Jest to Flavia z etorebki :) koooooooocham ją po prostu, to była miłość od pierwszego wejrzenia :D

To teraz jej zawartość :D

Jestem fanką hello kitty, czego nie da się nie zauważyć. Później też będzie parę gadżetów z HK :D
Portfel dostałam na urodziny od przyjaciółki :*



Książeczka zdrowia psa... jest w torebce, bo byłyśmy w sobotę u weterynarza i zapomniałam ją wyciągnąć :D



Wilgotne chusteczki, przydają się w najmniej spodziewanym momencie, więc mam je zawsze w torebce :)


Oczywiście gumy do żucia :D

Parasolka :)

Kosmetyki, czyli parę błyszczyków i 2 pomadki, krem do rąk, antyperspirant i perfumy :)

Notesik, w którym zapisuję ważne rzecz, 2 długopisy, oczywiście z HK i pendrive :)


 Tu wykupiona połowa apteki... :D tabletki przeciwbólowe, biotyna oraz calcium pantothenicum (na porost włosów) i plastry, of kors hello kitty :D

Mam jeszcze w bocznej kieszonce artykuły higieniczne na cięższe dni, ale tego już Wam nie będę pokazywać, daruję sobie :D

To by było na tyle. Moja torebka nie jest zbyt atrakcyjna. Poza tym zwykle mam w niej jeszcze dużo śmieci haha :D


Taguję
Bright Blonde,
Juicy Beauty Star
oraz xdladybirdxd


pozdrawiam serdecznie,
Agg.

11 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się, moja zawartość też nie jest jakaś super extra :P Dzisiaj zrobiłam już foty, więc na dniach bajzel zostanie upubliczniony :D A co do HK - co Cię w kręci w tym małym różowym kocie??? :D Ja go, ekchem... lekko mówiąc... nie cierpię, a już w ogóle, że jest różowy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, po prostu ją lubię :D nie umiem tego określić :D

      Usuń
  2. Sesese ;D Zebrałaś się w sobie nawet szybko;D

    Jak nie lubię HK to portfel mi się spodobał;D Nie jest taki przesłodzony. Ale plastry powaliły mnie na łopatki:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, no najladniejsze jakie były w naturze to wzięłam :D

      Usuń
    2. a czy ja tam widzę szminkę z Essence? In The Nude może?;>

      Usuń
    3. tak, widzisz :D to dokladnie ta :D

      Usuń
  3. Fajny tag, ja ostatnio robię generalne porządki- także w torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślałam o tym żeby zrobić taki wpis, ale niekoniecznie w ramach TAGu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób, bo ciekawa jestem :D torebka to zawsze taka "tajemnica" nie wiem czemu :D

      Usuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...