sobota, 24 listopada 2012

Ziaja bloker - moja recenzja + rozdanie

Hej, na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzje antyperspirantu z Ziaji, popularny bloker.





Kupiłam go już chyba z pół roku temu, tak mi się wydaje. Nie stosuję go niestety systematycznie, więc mam go jeszcze sporo. Używam go tylko jak zobaczę go w łazience lub sama z siebie sobie o nim przypomnę.

Jeśli chodzi o obietnice producenta, to brzmią one :

Skutecznie redukuje nadmierne pocenie. Ogranicza wydzielanie potu i przykrego zapach. Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości.
Nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników. Bez zapachu. Nie pozostawia śladów na ubraniu.



Powiem tak... wszystkie te obietnice zostały spełnione w 100%. Ja jestem z niego baaaardzo zadowolona, polecam go zwłaszcza latem, ale również teraz, kiedy musimy biec rano na autobus, zgrzejemy się, wchodzimy gdzieś, ściągamy kurtkę, a tam na naszej bluzce nieestetyczna mokra plama pod pachą. No nie brzmi to zbyt fajnie, a tym bardziej nie wygląda.

Dlatego ja osobiście naprawde polecam ten antyperspirant, jak go stosuję, to nigdy mnie nie zawodzi, faktycznie działa :) Dodatkowo cena śmieszna, bo tylko 6zł.

To tyle z mojej strony :)

Pozdrawiam,
Agg.



Informuję również o rozdaniu u Krzysti, do zgarnięcia kosmetyki z Balei :)
Tutaj LINK :)
Serdecznie zapraszam!

3 komentarze:

  1. też mam ten bloker i świetnie się spisuje. ostrzegam tylko, bo cudownie też odbarwia ubrania, jeśli je zbyt szybko założymy;)Nie chcę wiedzieć co jest w składzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, stosuję go na noc, a śpię w koszulkach na ramiączkach, więc nawet nie zwróciłam uwagi :)

      Usuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...