wtorek, 11 grudnia 2012

Ekspresowa odżywka dla zabieganych - DIY

Hej :)

Wpadam do Was z odżywką, którą można szybko zrobić samemu w domu.
Jest ona taką trochę lżejsza wersja połączenia maska+olej, które jak wiecie uwielbiam :D

Wzięłam sobie butelkę po odżywce z Gliss Kura, którą skończyłam jakiś czas temu.



Połączyłam sobie odrobinę wody z olejem lnianym oraz odżywką, którą kupiłam dawno temu i leżała zapomniana w łazience. Odżywka Swiss-o-par Cashmere, przywiozłam ją z Niemiec. U nas je widziałam, ale mniej rodzajów do wyboru.









Taką odżywką psikamy włosy i trzymamy x czasu (do wyboru), potem myjemy jak zawsze.

Przetestowałam ją wczoraj wieczorem, dzisiaj rano zmyłam z głowy i powiem Wam, że po zmoczeniu, włosy już były super miękkie i miłe w dotyku. Po nałożeniu wszystkich specyfików i wysuszeniu mam fajne, miękkie włosy i ciągle je macam :D

Jest to na pewno bardziej czysta wersja, niż paćkanie oleju i maski na głowę, ponieważ wystarczy spsikać włosy i voila!

Trzymajcie się,
pozdrawiam,
Agg.

2 komentarze:

  1. naprawdę fajny sposób na szybką odżywkę- będę musiała wypróbować, choć ze składnikami z własnego koszyczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj spróbuj, ja bym tam coś jeszcze dorzuciła, ale niestety tylko to miałam pod ręką. Musiałabym dokupić jakieś półprodukty za jakiś czas :)

      Usuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...