piątek, 7 grudnia 2012

Kremowy żel pod prysznic Masło kakaowe, Ziaja

Hej :)

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić jeden z moich ulubionych żeli pod prysznic. Chodzi o masło kakaowe z Ziaji.






Uwielbiam go za zapach, zwłaszcza teraz zimą. Na lato lubię bardziej owocowe zapachy, natomiast w zimie wolę kremowe, ciepłe, takie właśnie jak wspomniane masło kakaowe.

Co mówi nam producent:
Delikatnie natłuszcza oraz wyraźnie zmiękcza skórę. Wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek. Intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody.

Zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego. Działa łagodnie na skórę, nie wysusza jej i nie powoduje podrażnień. Nie narusza naturalnego PH i warstwy ochronnej naskórka.

Substancje aktywne:
masło kakaowe - zapewnia wysoką biozgodność ze skórą, działa natłuszczająco, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka.
D-panthenol - trwale nawilża skórę oraz skutecznie łagodzi podrażnienia.




Jeśli chodzi o nawilżanie, to przyznam się bez bicia, że ja balsamów do ciała nie używam, ponieważ mam takiego lenia, że nie chce mi się poświęcić na to nawet 5 min. Wiem, jest to straszne, ale jest to silniejsze ode mnie. Ale wracając do tematu. Myślę, że to mydło radzi sobie z tym całkiem nieźle. Mamy zimę, więc teraz skóra jest bardziej narażona na przesuszenia. Kaloryfery, zimno, itd.itp. Ja tego problemu podczas używania ziaji nie mam. Skóra jest nawilżona, nie ma żadnych przesuszeń, ani podrażnień.


Zapach utrzymuje się długo na skórze. Mój ręcznik pachnie tym zapachem, moja pościel tak samo. Uwielbiam go, więc nie przeszkadza mi to ani trochę.

Kolor jest taka kawa z mlekiem bym powiedziała. Nic nadzwyczajnego :)

Pojemność jak widać 500ml, cena nie pamiętam ile, ale myślę, że ok.10 zł.

Wydajność - mam go trochę ponad miesiąc, zostało jeszcze trochę, ale ja się prawie nim oblewam, więc mogę być nie obiektywna :D

Mogę go polecić z czystym sercem, ja wracam do niego co jakiś czas i za każdym razem jestem zadowolona :)


Używałyście tego mydła? Lubicie tak jak ja? :)


Pozdrawiam,
Agg.

9 komentarzy:

  1. jeśli tak pachnie i działa jak masło kakaowe z tej samej firmy, to dopisuję go swojej listy chciejstw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym, że pachnie nawet lepiej niż krem! :)

      Usuń
  2. ja mam taki żel pod prysznic maziajki o zapachu coli i nie mogę go zużyć... bo jak tu się kąpać w coli? fuuu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tamten też miałam i ja go lubiłam :D

      Usuń
  3. Uwielbiam kosmetyki z tej serii. Zapach jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ubolewam, bo nigdy stacjonarnie nie widzialam odżywki do włosów, ew. szamponu, bo kupiłabym je tylko ze wzgledu na zapach :D

      Usuń
  4. uwielbiam to mydło i w ogóle całą kakaową serię Ziaji <3 zapach nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Why a ------- can help you last longer in bed without any pills.

    Further research coming out of the Wellness and
    Relationships Centre in North Adelaide shows that breakup levels have also been happening more often
    with regards to U. com is another online dating site that's very popular, particularly with individuals that lead a busy lifestyle.

    My website; tao of badass review

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...