środa, 12 grudnia 2012

Liebster Blog :)

Hej :)

Zostałam wczoraj wyróżniona przez Limkę jako Liebster Blog :) Limka - serdecznie dziękuję :D :*



Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego Blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje im swoje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.


No to czas na pytania Limki :) :


1. Grzech kosmetyczny, który często popełniasz?
ojojoj, wyciskanie niedoskonałości na twarzy. Sama mam ochotę się za to linczować, ale czasem nie potrafię się powstrzymać. Na szczęście robię to coraz rzadziej :)

2. Kot czy pies?
Oczywiście, że pies! Kotów nie lubię :)

3. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Gumisie! i drużyna RR (takie wiewiórki, ale nie chip&dale)

4. Książka czy film?
Raczej film, aczkolwiek książki też lubię :)

5. Ognisko czy grill?
Grill.. ahh, tęsknię...

6.  Sieciówki czy SH?
Zdecydowanie sieciówki, ponieważ w SH nigdy nie mogłam nic znaleźć i odpuściłam sobie :(

7.  Piwo czy drink?
Sama nie wiem, ja generalnie alkoholu nie pijam często, ale chyba raczej jakiś mega słaby drink :)
a najlepiej Sex on the beach.. <3

8. Czego nigdy byś nie wybaczyła?
Jakby ktoś zrobił krzywdę bliskiej mi osobie oraz zdrady.

9. Ulubiony dodatek?
Zegarek :)

10.  Twoje motto życiowe?
Lepiej żałować, że się zrobiło, niż żałować, że się nie zrobiło :)

11.  Narty czy łyżwy?
Łyżwy, aczkolwiek jeżdżę i na tym i na tym :)


Ja nominuję do zabawy:

A oto moje pytania :)

1. Kawa czy herbata?
2. Wiosna / lato / jesień / zima?
3. Śnieg czy deszcz?
4. Dzień czy noc?
5. Długie włosy czy krótkie włosy?
6. Buty na obcasie czy płaskie?
7. Horror czy komedia?
8. Spódnica czy spodnie?
9. TV czy radio?
10. Warzywa czy owoce?
11. Hot or not? :D


Powodzenia i bawcie się dobrze odpowiadając na pytania :)
A ja dziękuję jeszcze raz Limce za wyróżnienie mnie. Buziak kochana :*

Pozdrawiam, 
Agg.

4 komentarze:

  1. Serdecznie dziękuję za nominację, na pewno niedługo odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na odpowiedź w takim razie :)

      Usuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...