poniedziałek, 10 grudnia 2012

Maska Bingospa - proteiny kaszmiru i kolagen

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z konkretniejszą recenzją maski Bingospa, o której już jakiś czas temu wspominałam w ulubionych kosmetykach do włosów w listopadzie.

Mowa o tej oto masce:









Wspominałam, że najczęściej używam jej w połączeniu z jakimś olejem przed myciem, ale wcześniej używałam jej samej, więc mam wyrobioną opinię o niej również w wersji solo.

Co mówi o niej producent:
Aktywne składniki odżywcze i regenerujące, głęboko wnikając w strukturę włosa, odbudowują ją i naprawiają uszkodzenia. Włosy stają się jedwabiście miękkie, sprężyste i błyszczące.













Skład fajny, nieskomplikowany, bez silikonów, bez żadnych "niepotrzebnych" składników. Jak widać keratyna i kolagen faktycznie się tam znajdują :) Proteinki, proteinki, proteinki.

Pojemność jak widać 500ml.

Ja kupowałam ją w Tesco za jakieś 8zł z tego co pamiętam. Aczkolwiek wiem, że nie we wszystkich Tesco jest ona dostępna.

Jeśli chodzi o działanie, to włosy są miękkie, nie puszą się, a używałam jej solo mając jeszcze włosy nie prostowane keratyną, więc kręcone ;) Ja po myciu trzymałam ją czasem baaardzo długo, a nigdy nie obciążyła mi włosów.
Może również pełnić rolę odżywki, zamiast maski.

Zapach - całkiem męski :D Ale według mnie nie jest jakiś odrzucający, raczej bym powiedziała, że zapach mi się podoba.

Konsystencja jest dosyć płynna, nie jest tak gęsta jak maski np. Biovaxu, ale nie "ucieka" z włosów.

Posumowanie:
Dobra maska, za niską cenę. To moje drugie opakowanie i jestem nadal zadowolona :)
Poleciłabym ją osobom, które nie mają bardzo zniszczonych włosów, ponieważ wtedy zalecałabym używanie jej z jakimś "dodatkiem" :)

Używałyście innych masek z Bingospa? Dajcie znać, bo ta mi się niedługo skończy i przyda się kolejna na wypróbowanie :)


Pozdrawiam,
Agg.



12 komentarzy:

  1. Używałam tej i zielonej,ale efekt nie powalał.Są tanie i przyjemne dla włosów,ale nie wpływają na ich stan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład jest zbyt lekki, żeby działała cuda :)

      Usuń
  2. Też ją kiedyś miałam :-)
    Może wypróbuj sobie jakąś maskę ze Scandica- są niedrogie i mają bardzo dobre opinie, np. bananowa (ja ją kiedyś wypróbuję) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzięki za podpowiedź, w takim razie na celowniku Scandic. Dostanę ją stacjonarnie, czy trzeba klikać?

      Usuń
    2. raczej klikać... ale chyba jest użytkownik na All z Wrocławia, który ma te maski :-)

      Usuń
    3. Tak, dziękuję, już widziałam, w dodatku niedaleko mnie :D

      Usuń
  3. miałam ją, jest dobra, ale z tych co już próbowałam biała z BingoSpa była chyba nieco lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam żadnych masek do włosów, nie znam się na tym, więc się nie wypowiadam xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie na rozdanie, są aż 4 cenne nagrody wartości ok 300 pln. zobacz sam/a


    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś przeze mnie wyróżniona do Liebster Blog :) Zapraszam http://limka89.blogspot.com/2012/12/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...