czwartek, 13 grudnia 2012

Podkład Catrice Photo Finish

Hej :)


Dzisiaj przylazłam z recenzją podkładu z Catrice - Photo Finish.





Podkład jest zamknięty w fajnej buteleczce z matowego szkła. Ma pompkę, która się nie zacina i wydobywa odpowiednią ilość kosmetyku. Niestety pod koniec, kiedy podkład zostaje na dnie, ciężko jest go wydobyć, ale nie można mieć wszystkiego :)

Zawiera drobinki, które odbijają światło, dzięki czemu skóra wydaje się być promienna i gładka. Ma się utrzymywać na twarzy przez 18h.

Oczywiście 18h to on nie wytrzymuje. Chyba jeszcze nie zrobili podkładu, który by się utrzymywał na buźce w idealnym stanie przez tyle godzin.

Podkład jest powiedziałabym średnio kryjący. W porównaniu do Manhattanem jego krycie jest słabe :)

Ja mam kolorek 010 SAND BEIGE. Dostępnych jest 5 odcieni, ja mam ten najjaśniejszy. Aczkolwiek dla naprawdę bladych twarzy może on być za ciemny, ponieważ ja mam jasna karnacje, a ten jest już minimalnie za ciemny, lepiej  pasował w lecie.



Kolor oczywiście zawiera różowe pigmenty, dalej nie rozumiem czemu u nas w Polsce większość to właśnie różowe podkłady i chyba nigdy tego nie zrozumiem.

Konsystencja jest dosyć gęsta, nie spływa podczas nakładania. Ja nakładałam go zwykle pędzlem, czasem palcami i mam wrażenie, że wtedy minimalnie lepiej krył.






Na KWC  ma całkiem dobre opinie. Ja osobiście go lubię, uważam, że nadaje się na lato. Nie jest ciężki, na mojej twarzy się nigdy nie zważył. Nakładałam go na krem w zależności od tego jakiego akurat używałam i nigdy nie było żadnego problemu.


Myślę, że jest warty wypróbowania. W mojej kosmetyczce jest on zawsze :)


Pozdrawiam,
Agg.


6 komentarzy:

  1. nigdy nie używałam... Do tej pory testowałam wiele podkładów, szczególnie mnóstwo z najwyższej półki i o dziwo niewiele na mojej twarzy się sprawdziło. Jak narazie odkryłam Revlon Colorstay i jestem bardzo zadowolona, więc również polecam :)

    Pozdrawiam!


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór kolorów Colorstaya mnie przeraża, dlatego dalej go nie kupiłam. A zdaje sobie sprawę, że tam bym na pewno znalazła odpowiedni, a nie wiecznie różowy :/

      Usuń
  2. Jak to jest ze u Ciebie ładnie splynal w dół butelki a mój oblepil cała i wyglada jakby był w 100% a z pompki nic juz nie leci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiem. Poprzednio miałam też ten 2 z catrice w szklanek butelce i też spłynął normalnie. Nie wiem, ciężko mi cokolwiek powiedzieć :)

      Usuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...