niedziela, 2 grudnia 2012

Recenzja Manhattan Powder Mat Make Up oraz nowy puder :D

Hej :)

Przybywam do Was z recenzją mojego chyba najbardziej ulubionego podkładu z Manhattanu - Powder mat make up.



Od razu mówię, że można nim zrobić niezłą tapetę, pewnie dlatego tak bardzo go lubię :D


Jest to podkład w formie takiego właściwie musu. Nie wiem czemu jest w tubce, bo jak widać na zdjęciu jest ona zaraz ubrudzona :/
Krycie jest duże, "znikają" wszystkie zaczerwienienia, i inne niechciane kolorki na twarzy.
Ja nakładam później trochę korektora, ale to dla zasady, bo nie jest to potrzebne :)

Podkład ma pudrowe wykończenie, więc nie jest konieczne nakładanie pudru.
Jeśli chodzi o wytrzymałość, to ja nakładałam go w godzinach 9-10 i nadal się nie świecę, a mam cerę mieszaną, przetłuszczającą się w strefie T, czyli wytrzymuje co najmniej 8h :)


Jest niestety mało kolorów do wyboru :( ja jestem blada twarz, więc potrzebuję z prawie każdego podkładu najjaśniejszy odcień. Jedyny problem jest taki, że większość odcieni w Polsce jest różowych. Nie wiem dlatego tak się dzieję i nie rozumiem tego za bardzo. Ten mój to odcień Sand 80. Ma troszkę różowego pigmentu, ale myślałam, że będzie o wiele gorzej.


Podkład jest idealny na zimę, ja bardzo go polecam. Sądzę, że na lato, będzie na pewno za ciężki, bo to jednak tynk :)

Kupiłam go w Rossmannie. Kosztuje ok. 20-25zł.

Jeśli ktoś chce cięższy podkład na zimę, to mogę polecić go z całego serca, bo sama wracam do niego już chyba 3 raz :)


--------------------------------------

Dzisiaj przy okazji zakupów na targu, przypomniałam sobie, że potrzebuję puder, bo mój się oczywiście roztrzaskał (tak samo brązer :/ ) więc przydałoby się nabyć jakiś nowy. Nie będę miała czasu teraz na chodzenie po sklepach, więc wybrałam pierwszy lepszy. Padło na Constance Carroll. Ta firma kojarzy mi się z moją kuzynką, która miała puder z tej firmy, jak ja byłam jeszcze nastolatką i się nie malowałam :D


Ja wybrałam kolor 3 Translucent. Nie wiem czy to najjaśniejszy z całej palety, ale był chyba najjaśniejszy z tych, które miała Pani na stoisku.
Ciężko mi było uchwycić kolor, bo aparat prześwietla strasznie.





Zobaczymy jak się spisze. Nie oczekuje cudów, bo w końcu zapłaciłam za niego tylko 5zł :D
Na KWC opinie są podzielonę, ale widzę, że nawet są 9 razy hitem, więc może akurat coś z tego wyjdzie :D


Pozdrawiam,
Agg.




11 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten podkład :D ! Nawet latem troszkę z niego korzystałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie latem cienka warstwa jest ok, ale ja jednak lubię się "watapetować" :D

      Usuń
  2. Ja kojarzę, że podkład chyba mama taki używała i jej go podkradałam. Co do pudru kiedyś go miałam, nie wiem gdzie go znalazłam, ale byłam zadowolona, bo cena niewielka a puder całkiem ok:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no to fajnie, jutro będzie pierwsze użycie, więc mam cichą nadzieję, że mimo, że się cudów nie spodziewam, to będę mile zaskoczona :D

      Usuń
  3. Hm powiem Ci,że zaciekawiłaś mnie tym podkładem.chyba poszukam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) ja wracam do niego co jakiś czas, mam nadzieję, że Tobie również przypadnie do gustu :)

      Usuń
  4. odblokuj komentarze dla anonimowych, nie każdy ma bloga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobione ;) ale nie trzeba miec bloga, zeby sie zarejestrowac na bloggerze :)

      Usuń
    2. skoro mało kolorów to pewnie bym nic dla siebie nie znalazła ;D

      Usuń
  5. Ja tez go bardzo lubię:)
    A jeśli zależy mi na delikatniejszym/naturalniejszym efekcie mieszam z Wake me up rimmela:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkład jest świetny... szkoda tylko że raz jest dostępny raz nie. Ostatnio udało mi się go znaleść tutaj:
    http://www.kosmetis.pl/pl/p/Manhattan-Powder-Mat-Make-Up-fluid-matujacy/693

    mam nadzieję że będzie w ciągłej sprzedaży

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...