piątek, 14 grudnia 2012

Tajemnicza przesyłka :) - próbki Johnson's baby.

Hej dziewczyny!



Przybywam dziś z moim nowym nabytkiem :D
Jak dostałam awizo nie za bardzo wiedziałam o co chodzi. 




Dopiero jak otworzyłam kopertę, zobaczyłam ulotki a w środku pudełko z interesująca zawartością.


Zupełnie zapomniałam, że je zamawiałam :) Są to mini próbki kosmetyków Johnson's Baby. 

Płyn do mycia włosów i mleczko pielęgnujące mają pojemność 50ml, natomiast krem pielęgnujący oraz ochronny przeciw odparzeniom mają po 15ml. Te malutkie opakowanka są takie urocze :)






Jeśli też chcecie sobie zamówić takie próbeczki, to zapraszam serdecznie na stronę Johnson' Baby. Pod tym LINKIEM znajdziecie się bezpośrednio na stronce z formularzem zamówień :)
Nie wiem do czego zużyję krem przeciw odparzeniom, ale może się do czegoś przyda haha :D
Dzieci nie mam, więc są one tylko do mojego użytku :P


Pozdrawiam,
Agg.

16 komentarzy:

  1. Wczoraj również otrzymałam takie pudełeczko.
    Moje listonosz wrzucił do skrzynki.
    W moim pudełeczku są trzy próbki, nie chciałam kremu przeciwko odparzeniom ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niby się nie zmieściło. A z tym kremem przeciwko odparzeniom, to przyznam się, że nawet nie patrzyłam co zaznaczam. Pozaznaczałam jak leci i tyle :D

      Usuń
  2. Bardzo lubię tą markę :) Mają wspaniałe żele pod prysznic :)

    Zapraszam do siebie na świąteczny konkurs :)
    http://www.princess-beyonce.blogspot.com/2012/12/konkurs.html#comment-form
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zamawiałam te próbki dwa razy, ani razu nie doszły:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to próbuj do oporu :D Może ktoś na poczcie ci zwędził, bo ta moja koperta była np. ledwo zaklejona ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam ich kosmetyki ;)
    Czyli oni za darmo to przysyłają?
    Fajnie ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania naszyjnik ;)
    Warto spróbować :D
    http://agelamarvelous.blogspot.com/2012/12/contest-with-toowee.html

    OdpowiedzUsuń
  5. A mam jeszcze jedno pytanie:
    Tutaj napisałaś, że nie masz dzieci a tam w formularzu trzeba podać wiek dziecka to jak to zrobić? Bo ja też nie mam dzieci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podałam datę urodzenia mojego psa... 15.08.2012r. :D to w końcu moje dziecko :D

      Usuń
    2. hehe a to jest całkiem darmowe?

      Usuń
  6. miałam tez te próbeczki:) bardzo fajna sprawa na wyjazdy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i opakowania też sie przydadzą na wyjazdy, żeby nie ciągnąć pełnowymiarowych opakowań :)

      Usuń
  7. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Również dostałam te próbki, jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...