czwartek, 13 grudnia 2012

Żel pod prysznic Dusch Das Wanilia i Imbir

Hej!


Dzisiaj wpadłam z recenzją żelu pod prysznic, który zgarnęłam w rozdaniu.
Chodzi o Dusch Das - Heavenly Vanilla.



Żel pod prysznic o zapachu wanilii i imbiru. Jak go otworzyłam pierwszy raz, pomyślałam "no ok, zapach nic nadzwyczajnego". Zmieniłam zdanie po pierwszej kąpieli. Totalnie się w nim zakochałam! Ten zapach jest niesamowity! Aż tż zwrócił uwagę, że bardzo ładnie pachnę (żeby nie było, że zawsze śmierdzę :D ).
Nigdy nie sądziłam, że to połączenie może mi się tak spodobać. Wanilię co prawda uwielbiam, ale imbir?  Ten zapach jest taki ciepły, idealnie waniliowy, no po prostu taki jak uwielbiam.




Otrzymujemy opakowanie o pojemności 250ml. Jak dla mnie za mało. Powinno być go co najmniej litr!
Opakowanie jest poręczne, fajnie się dopasowuje do dłoni, nie wyślizguje się. Ma specjalny koreczek, który zapobiega rozlaniu nawet jeśli nie zamkniemy wieczka. Co najważniejsze, stoi "do góry nogami", więc nie będzie problemu z wyciśnięciem ostatnich kropel.

Skład, jak to skład pospolitego żelu, bez rewelacji. Oczywiście SLS i od razu sól na początku. Gdzieś tam daleko za zapachem ekstrakt z wanilii i ten imbir, czyli jest ich tyle co nic :)

Konsystencja jest ok. Nie za rzadka, nie za gęsta, czyli w sam raz.

Mam za to jedno ale...
Ziaja kakaowa przyzwyczaiła mnie do tego, że moja skóra po myciu jest nawilżona, a tu niestety tak nie jest :( Mam wrażenie, że po myciu jest minimalnie sucha, ale nawet to nie zachęca mnie do użycia balsamu, ponieważ wtedy zabiję zapach wanilii i imbiru :P

Czas na podsumowanie:
ogólnie pomimo tego, że moja skóra jest minimalnie sucha, nie zmienia to kompletnie mojej opinii, ponieważ zapach wynagradza mi wszystko. Może to dlatego, że jestem totalną fanką wanilii, zarówno w wersji do jedzenia, jak i do wąchania :)
Polecam ten żel z czystym sumieniem, ja czaję się już na allegro na inne zapachy oraz oczywiście na kolejne opakowanie tego.

 Używałyście kiedyś Dusch Das'a? :) A może znacie jakiś inny żel pod prysznic o zapachu wanilii i możecie mi go polecić? :)


Pozdrawiam,
Agg. 


13 komentarzy:

  1. Jee wymęczyłaś posta:D

    "żeby nie było, że zawsze śmierdzę" hahahahah :D

    Też uwielbiam zapach wanilii, ale tylko zimą, latem by mnie zamulił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wymęczyłam na szczęście :D zrobiłam małe poprawki i heja :D

      ja kocham wanilię zawsze i wszędzie, miłość bezgraniczna :D

      Usuń
  2. Nie pamiętam dokładnie, ale kosztowały chyba niecałe 4 zł za 18 wkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy tych żeli ale muszę się rozejrzeć za tym zapachem. Uwielbiam pachnące żele pod prysznic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie. Jeśli reszta pachnie tak ślicznie jak ten, to ja chcę wszystkie :D

      Usuń
    2. Szkoda ze w PL tak cięzko dostepne

      Usuń
    3. No niestety, pozostaje nam albo kogoś poprosić, kto nam może przywieźć, albo kupić na allegro :(

      Usuń
  4. Fajny blog :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz miałam coś z tej firmy, kupiłam w sklepiku z niemiecką chemią.


    A może radox wanilia&imbr? Robiony przez tego samego producenta, więc pewnie baaardzo podobny będzie.

    Ja go uwielbam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę. Tego radoxa znajde w Rossmannie? Bo coś mi się kojarzy, że gdzieś widziałam, ale właśnie nie pamiętam dokładnie gdzie.

      Usuń
  6. U mnie ten żel z kolei zostawiał skórę miłą i gładką w dotyku :)
    Natomiast Ziaja kakaowa trochę mnie przesuszała.

    A ten żel z Duschdas uwielbiam, mam jeszcze 3 inne w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama mi przywiozła właśnie ten waniliowy i jeszcze wiśniowy. Kocham zarówno wanilię jak i wiśnię, więc mam nadzieję, że ten drugi mnie nie rozczaruje :D

      Usuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...