środa, 2 stycznia 2013

Cel do osiągnięcia :) Być FIT!

Hej dziewczyny :)

Dzisiaj post niekosmetyczny. Dziś o moim celu, który sobie wyznaczyłam i który MUSZĘ! osiągnąć.

Chodzi o ogarnięcie swojego ciała. 
Niestety nie jestem z niego zadowolona i postanowiłam coś zmienić.

Jakiś czas temu stwierdziłam, że trzeba coś ze sobą zrobić i zaczęłam ćwiczyć "Chodakowską". 
Zaczęłam od popularnego skalpela. Motywacja była, cel również, ale po paru dniach złapało mnie przeziębienie, więc leżałam plackiem i wraz z przeziębieniem odeszła również motywacja.
Cudowny plan ZNOWU spalił na panewce przez moje lenistwo :/

Moich podejść do wzięcia się za siebie było już sporo, ale zawsze coś stawało mi na drodze (coś=lenistwo).

Teraz mamy nowy rok, nowe postanowienia, więc może uda mi się osiągnąć wymarzoną wagę, która odeszła w momencie, kiedy skończyło się liceum.
Teraz wiem, ze nawet te głupie pare h w tygodniu WF-u robiło baaaardzo dużo dobrego.
Ważyłam wtedy 55kg i byłam fajna laska :P

Teraz ważę niewiele więcej, bo jakieś 58-60kg, ale niestety.. na brzuchu pojawił się tłuszczyk, pojawiły się znienawidzone przez wszystkie Panie boczki, tyłek opadł i się "wysiedział" i w ogóle ciało flak.

Czas to zmienić.
Dlaczego Wam o tym piszę?
Ponieważ mam nadzieję, że nie odpadnę po paru dniach, bo po prostu będzie mi przed Wami wstyd :D

Zrobiłam sobie tabelkę, która wisi na lodówce, w której zaznaczam czy danego dnia ćwiczyłam, czy też nie. 
Zaraz obok wisi moja motywacja, czyli wydrukowane pięęęęękne ciała jakiś kobiet. Płaskie brzuszki, zero boczków, chudziutkie nogi bez cellulitu. Ahhh <3

Kolejna motywacja wisi w sypialni na szafie.
Tam sexy tyłeczek i również pełno ślicznych, chudziutkich brzuszków, bez grama tłuszczu :D

Mam nadzieję, że to mi pomoże....NIE! JA WIEM, ŻE TO MI POMOŻE!

WIEM, ŻE DAM RADĘ I NIE ZROBIĘ SOBIE PRZED WAMI WSTYDU :D
No i mój facio nie będzie musiał wysłuchiwać marudzenia co jakiś czas :D

Wiem, że tym razem osiągnę cel!

Na razie mam rozpisaną tabelkę do końca marca.
Zamierzam ćwiczyć oczywiście niezawodne ćwiczenia Ewy Chodakowskiej.
Btw... babeczka-mega motywator. Mam ją polubioną na FB i jak oglądam zdjęcia innych dziewczyn PRZED i PO to szacun. Naprawdę. Niewiarygodne, że 3 miesiące ćwiczeń może dać taki efekt.
Wklejam Wam linka do ALBUMU w którym znajdują się właśnie zdjęcia dziewczyn. Jedną z nich mam nawet na mojej kartce motywacyjnej :)

Dodatkowo dorzucam jeszcze filmiki z zumby na YT, ale znalazłam sobie jakiś WORKOUT zumby w necie do pobrania. Mam jeszcze słynny BBL, aczkolwiek z tego zamierzam robić jakieś pojedyncze ćwiczenia, ponieważ nie dam rady zrobić całego programu dołączając do tego zumbę i Ewkę :D
Dodaję tak dużo różnych treningów, ponieważ nie chcę, żeby któreś mi się za szybko znudziło.
Będzie różnorodność, a nie robienie w kółko jednego i tego samego, co też nie jest zbyt fajne.

Postanowienie jest takie.
Co miesiąc od dzisiaj będę pisała Wam o rezultatach. Czy cokolwiek się ruszyło, czy gdzieś mi spadło, itd.
Odliczmy od dzisiaj 30dni, czyli kolejny post o ćwiczeniach będzie 2 lutego.

Poza tym z boku chcę dodać licznik ile ćwiczyłam, który mam nadzieję codziennie będę aktualizować :D

Na koniec jak już dobiegnie koniec marca wstawię Wam zdjęcia PRZED i PO, żeby zobaczyć, czy cokolwiek się zmieniło.

Wierzę, że tym razem dam radę, a w lecie wskoczę w strój kąpielowy jako nowa ja :D

Trzymajcie kciuki dziewczyny :*

Pozdrawiam,
Agg.

17 komentarzy:

  1. Widzę Agg, że masz ten sam problem co ja buahaha. Też mi brakuje WFu (w życiu bym nie zgadła, że to napiszę:D) Wagę też mam tą samą przed i po :D Tylko nie mam motywacji żeby się wziąć za siebie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! To spinamy dupkę i zaczynamy razem! :D
      Ja siedząc na kanapie, spoglądam sobie na zdjęcia na lodówce :D

      Usuń
  2. Ja jestem leń straszliwy :D i jak wracam z roboty to mam ochotę tylko leżeć na kanapie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhhh, to tak jak ja :/ ale coz... chce byc fajna dupka do lata i nie swiecic sflaczałym tyłkiem :D

      Usuń
    2. Oj też bym chciała mieć jędrną piękną pupcię i płaski brzuch a jest flak :((( Chyba pójdę na rowerek, orbitreka i na atlasie trochę poćwiczę bo mamy z TŻ trochę sprzętu tylko ten leń :D

      Usuń
  3. Ja też zaczęłam! :-) trzymam kciuki! :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez zaczełam :) Życze powodzenia :)) Oby nam wszystkim sie udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, udam nam się :)

      Usuń
  5. Kobito a Ty nie jesteś fit? :D
    __
    Oj tam będziesz zapuszczać naturalne, machnij sobie jakiś kolorek :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie moje boczki i brzuch i sflaczały tyłek mowią, że nie jestem fit :D

      no własnie wczoraj na AG pisałam, że zrobiłam tą mleczną czekoladą :D
      wszystko przez Ciebie! :D

      Usuń
    2. Właśnie czytam. Pisałaś, że odrosty masz jaśniejsze, jeżeli dałaś tą wodę co jest w opakowaniu to ona rozjaśnia do 2 tonów. Ja robiłam z 3% (rozcieńczyłam tą 6) ;)

      I jak kolor Ci się podoba?;)

      Usuń
    3. No właśnie nie, ja mam swoje odrosty ciemniejsze, bo ja mam swój naturalny ciemniejszy, niż ta farba jest :D

      Usuń
  6. Wszędzie ta Chodakowska i Chodakowska :P Świetny pomysł z tymi kartkami motywacyjnymi, na których są niezłe ciałka :P 3mam kciuki!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również mam mocne postanowienie schudnięcia :) Już byłam u dietetyka i mam ułożony plan dietetyczny na kilka miesięcy. W domu zakupiony orbitrek, na którym uwielbiam jeździć, może dodatkowo hula hoop i na pewno aerobik - Tiffany albo Chodakowska (chociaż ona mega mnie irytuje; same ćwiczenia fajne, ale jej teksty albo wpisy na facebooku są wkurzające). Mam nadzieję, że do wakacji uda mi się zrzucić 10 kg :)
    Trzymam kciuki za Ciebie i siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, to tutaj u Ciebie widzę ambitniejszy plan niż u mnie, więc trzymam kciuki podwójnie :)

      Usuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...