niedziela, 27 stycznia 2013

Makijaż inspirowany Kim Kardashian

Hej :)

Wpadam dzisiaj z makijażem w stylu Kim Kardashian.
Tak coś mnie naszło, więc stwierdziłam.. a co mi tam, wszystko jest lepsze od sprzątania łazienki :D


Od razu przepraszam za zdjęcia w turbanie, ale siedzę z maską na głowie, mam nadzieję, że mi wybaczycie :)



Makijaż był inspirowany tym zdjęciem.
Kim słynie z mocnego makijażu zarówno oczu jak i twarzy.. momentami wręcz karykaturalnego.. ale w końcu za to ją lubimy :D

Moja karnacja jest oczywiście jaśniejsza niż jej, więc w takiej ilości bronzera wyglądam jak pajac :D

No nic, przechodząc do sedna...

Tak wygląda moja wersja makijażu.






Jak go wykonałam:

Na twarz nałożyłam 2 podkłady.





Podkład z Flormara nałożyłam pod oczy, na środku czoła na środku nosa oraz nad górną wargą.

Podkład z Catrice, nałożyłam na resztę twarzy.


Na niedoskonałości nałożyłam korektor Essence w sztyfcie,
a korektor w płynie nałożyłam pod oczy, żeby jeszcze bardziej rozjaśnić ten obszar.



Twarz przypudrowałam.

Na kości policzkowe nałożyłam dużą ilość różu Sensique.

Szczyty kości policzkowych, szczyt nosa oraz obszar nad górną wargą rozświetliłam rozświetlaczem Essence.


 Brwi mocno zaznaczyłam brązową kredką.



Na całą powiekę, aż pod brwi nałożyłam cień Double Effect z My Secret,

a środkowy cień z paletki IsaDora nałożyłam na powiekę ruchomą oraz troszeczkę ponad załamanie.
Dolną powiekę również podkreśliłam tym cieniem.

 Potrzebowałam brązowej kredki, a miałam tylko tą do brwi, więc użyłam jej do zrobienia kreski na dolnej powiece.
Na górnej użyłam miękkiej kredki, którą rozmazałam delikatnie do góry.

Tą samą kredką zaznaczyłam linię wodną.

 Przykleiłam sztuczne rzęsy, potem je wytuszowałam maskarą Essence ( ten bubel),
a na usta nałożyłam pomadkę Manhattan w kolorze Nude.

I to tyle.

Tym razem zdjęcia się udały, ponieważ za radą dziewczyn zrobiłam je w świetle dziennym bez tej cholernej lampy...

Mam nadzieję, że makijaż Wam się podoba :)

Pozdrawiam serdecznie,
Agg :*

P.S. przepraszam za jakieś niedoskonałości i ubrudzone kosmetyki, ale jakaś roztrzepana dzisiaj jestem, następnym razem postaram się uniknąć takich wpadek.

17 komentarzy:

  1. O niebo lepiej z tym światłem:)
    Podoba mnie się :D
    I czekam na kolejne.

    Pomadka - świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podrasowałam trochę zdjęcia i myślę, że jest ok :D

      Pomadka git, po nałożeniu wygląda jak błyszczyk :)

      Usuń
  2. A już miałam pytać jak Ci się udało rozczesać swoje rzęsy :P Maskara jest świetna, nie wiem co od niej chcesz :P No i ten turban xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie podeszła mi ani trochę, ale nie będę się powtarzać :D

      Turban rządzi!:D

      Usuń
  3. Świetnie Ci wyszło ;) masz piękne oczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo bardzo ładny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. podoba mi się ;) masz świetnie zakręcone rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy mówisz o tych sztucznych, ale dziękuję haha :D

      Usuń
  6. Ale świetny efekt :) Rzęski też czasami lubię sobie doczepić, na jakąś większą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tęsknię za moimi przedłużanymi :(

      Usuń
  7. Bardzo ładny makijaż, podobają mi się takie podkreślone brewki :* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na co dzień maluje je jednak delikatniej. Tutaj specjalnie tak mocno je podkreśliłam :)

      Usuń
  8. Ale z tego co widzę, to chyba nie masz takiej jasnej cery?;)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...