czwartek, 31 stycznia 2013

Nowości!



Hej!

Kupiłam dzisiaj parę nowe kosmetyki Balei, więc stwierdziłam, że mimo, że jutro będę miała aparat, to nie wytrzymam do jutra i muszę Wam już pokazać :D
Porobiłam zdjęcia telefonem, trochę je podrasowałam. Idealne nie są, no ale jakieś są.


Żel pod prysznic "Limetka i Aloes"
Pachnie... pięknie!
Był jeszcze do wyboru jakiś taki dziwny i grejpfrut oraz guawa.
Dziwny był dziwny, jak nazwa wskazuje, grejpfrut był fajny, orzeźwiający, a guawę miałam, więc wybrałam ten :D




 Mydło do rąk mleko i miód.
Myślałam, że będzie tak pachniał jak większość kosmetyków "mleko i miód" ale o dziwo pachnie ładnie :)

 


A na koniec zdjęcie dzisiaj pt. "Znajdź mnie" :D




Buziak :*
Agg.

4 komentarze:

  1. och te zapachy kosmetyków Balea są zniewalające !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, mam ochotę na coś z DM, ale nie wiem jakie kosmetyki są najbardziej godne uwagi. Choć wiem, ze będę celować w Alverdę i Baleę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod względem zapachu - chyba wszystkie :D
      ja mam tylko szampony, żele pod prysznic i balsam. No i to mydło, które wczoraj kupiłam, a wiadomo, że te 3 rzeczy mają myć, a nic poza tym. Balsam opisywałam. Jest fajny. I z tego co się dowiedziałam, to on jest w regularnej sprzedaży jednak tylko już nie jako limitowanka Afrika :)

      Usuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...