wtorek, 8 stycznia 2013

Żel pod prysznic Balea - Guava



Heeeeeej :)



Wpadam do Was między robieniem kotletów, a wyjściem z psem na spacer, z szybką recenzją żelu pod prysznic, który wygrałam w rozdaniu.


Chodzi o Balea - Guava.










Zacznijmy jak zawsze po kolei.

Opakowanie 300ml, oczywiście plastikowe. Wysoka, butelka, którą wygodnie trzyma się w ręce.
Różowa, podobnie jak sam żel. 
Zapach.... przecudowny, owocowy, po prostu poezja. Myślę, że idealny na lato, ale teraz w zimie też bardzo mi pasuje.
Powiem szczerze, że coś mi on przypomina, ale w tym momencie nie mogę za Chiny skojarzyć co.
Konsystencja kremowa, dobrze się pieni.
No i najważniejsze... nie wysusza. 
Poprzedni żel - Dusch Das, o którym jak wiecie już wcześniej pisałam trochę wysuszał skórę. 
Ten tego na szczęście nie robi. Nie zauważyłam niczego takiego.
Nie wiem czy to zasługa mleczka, które podobno jest w środku, ale skóra jest fajna, miękka.
 Dobrze myje, więc czegóż więcej wymagać? :)




Skład jak zawsze.. niezbyt bogaty, ale jest lepiej niż z Dusch Das'em  :P


Próbowałyście ten żel?
Może możecie mi polecić jakieś inne, cudownie pachnące z Balei??
Może będą mieli w moim sklepiku, to sobie kupię :D


Pozdrawiam,

Agg :*

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. codziennie! kochanie musi coś jeść......... :D dziś sojowe :D

      Usuń
  2. Tego nie miałam, ale malinę z edycji letniej uwielbiam. I jeszcze jest taki zapas mango zdaje się. Ewentualnie makaronikowa seria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, podpatrzę, bo widziałam, że mieli jakieś dziwne serie, może to jakieś limitowanki właśnie :P

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja kupuje koło siebie w sklepiku z niemiecką chemią :)

      Usuń
    2. To trzeba się do takiego wybrać :)

      Usuń
    3. Pewnie, może nawet warto się spytać właściciela, czy by nie był chętny ściągnąć parę kosmetyków na zamówienie :)

      Usuń
    4. No tak, znowu niemiecka chemia, tylko gdzie ja ją w Wielkopolsce dostanę ;)

      Usuń
    5. Hmmm, nie wiem, nie ma na jakimś targu? Albo w jakiś halach targowych? :)

      Usuń
    6. Nic takiego nie kojarzę, ale popytam znajomych :D

      Usuń
    7. Jak nie, to zawsze zostaje allegro, albo tutaj http://artykuly-niemieckie.pl/View-all-products-in-shop.html wpisz balea i Ci wyskoczą produkty :)

      Usuń
  4. Chętnie powąchałabym sobie taki żel :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, widzę, że zachęciłam :D

      Usuń
  5. jeszcze nie miałam okazjji wypróbowania tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, uwielbiam je za zapachy no i za działanie :)

      Usuń
  6. mialam ochote zakupic go ostatanio na allegro ;) jeszcze musze odwiedzic sklepik z chemia z Niemiec bo niczego nie jestem tak ciekawa jak zapachu tego żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go widziałam na allegro, ale koszty przesyłki baaardzo zniechęcają :(

      Usuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...