sobota, 19 stycznia 2013

Zmiany, zmiany i... :/

Hej :)


Za oknem szaleje zima, biało, biało, biało i oczywiście przeraźliwie zimno :D





A ja dzisiaj z krótkim postem, w sumie informacyjnym :)

Podjęłam decyzję, że mój blog przejdzie małą metamorfozę, ponieważ chcę, żeby był blogiem bardziej lifestylowym, a nie stricte kosmetycznym.
Trochę mnie męczy w kółko recenzja, recenzja, zakupy, 5xrecenzja i tak w kółko.

Mam nadzieję, że nie usuniecie mnie z obserwowanych i będziecie nadal mnie śledzić :)

A tymczasem ja wracam do serialu, bo to moja jedyna rozrywka na dziś.
Niestety rozłożyła mnie grypa żołądkowa i moim przyjacielem dzisiaj jest butelka wody i laptop :/



Swoją drogą, oglądacie The lying game? Byłam baaaardzo szczęśliwa, kiedy okazało się, że jednak będzie 2 sezon :D


Pozdrawiam Was serdecznie,
mam nadzieję, że nie zarażę :D


Buziak, 
Agg :*

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bułkę tartą... spadła mi ze stołu i zaatakowała ją szybciej, niż zdążyłam wyciągnąć odkurzacz... :D

      Usuń
  2. Też oglądam, ale taka długa przerwa była między sezonami, że na chwilę o nim zapomniałam :D
    __
    Nieźle uporała się z bułką tartą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie się zdziwiłam, bo było mówione, że nie będzie 2 sezonu, a tu któregoś dnia wchodzę na fejsa, a tam, że nowy odcinek :O

      Usuń
  3. Będziemy follow you nadal :P

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...