sobota, 16 lutego 2013

Holo topper nr 12 - Essence


Witam w weekend :)

Na toppery z Essence czaje się już dosyć długo i co wchodzę do Natury, to nie ma żadnego... :/
Moje szczęście nie zna granic po prostu.
No ale wczoraj przed kinem (byłam na "Movie 43" .. bosz dziewczyny, co za gniot, nie poleciłabym tego najgorszemu wrogowi :/ ) coś mnie tknęło i weszłam do drogerii i patrzę, a tam... ostatni! Chciałam jakiegoś brokatowego, no ale oczywiście nie.. Agg! Ty nie możesz mieć!
No ok, pocieszyłam się tym holograficznym. Lepszy rydz niż nic, nie? :D







 To nasz bohater - Essence Nail art special effect topper - holo nr 12.

Użyłam go dopiero raz więc na temat trwałości nic nie powiem.
Pokażę Wam go za to w 2 wersjach.
Położonego na biały lakier oraz na lakier w kolorze nude.

Najpierw wersja na białym podkładzie.
Jako podkład użyłam lakieru Wibo nr 25. Kolekcja "Your Fantasy"



Białego nałożyłam tylko 1 warstwę, więc widać prześwity.
Jak widać w tej wersji prezentuje się całkiem nieźle. Szkoda, że nie umiałam wyłapać tego efektu holo :(


Teraz wersja na podkładzie Nude.
Do tego użyłam lakieru Golden Rose nr 114.







A tak prezentuje się nasz topper





 Widzicie różnicę?
Ja widzę i w tej wersji mi się bardzo, ale to bardzo podoba.
Przypomniało mi się zdjęcie lakieru Buttera Klik .
Szukałam tamtego lakieru, ale to była jakaś starsza kolekcja i ja byłam w Niemczech to niestety już jej nie było :(

Topper totalnie podbił moje serce. Położony na nudziaka wygląda przecudownie.
Niespodziewałam się tego szczerze mówiąc :)

A Wam jak się podoba?
No i która wersja bardziej przypadła Wam do gustu? :)


Buziak,
Agg :*




6 komentarzy:

  1. Ależ on się wdzięcznie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja z topem dla mnie również bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny ten topper!
    zapraszam rowniez do siebie,bedzie mi milo
    pozdrawiam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładny kształt paznokci :), długość też jest "w moim typie".

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery przecudowne! W szczególności ten holograficzny :)
    Pozwoliłam sobie dodać Cię do obserwowanych w ramach inicjatywy, jaka została podjęta przez Dziewczyny z Malinowego klubu do którego również należę :)
    Jeśli masz ochotę, zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...