czwartek, 7 lutego 2013

Nowości, prezenty :)

Hej!

Wreszcie jestem z normalną notką, z normalnymi zdjęciami i w ogóle tak, jak wcześniej :D

W niedzielę przyjechała moja mama z Niemiec w odwiedziny. 
Był to przyjazd z powodu problemów rodzinnych, totalnie na spontanie.
Nie spodziewałam się, że w ogóle coś mi przywiezie i nawet nie chciałam jej o to prosić, bo było za mało czasu.
Okazało się, że moja mama dała radę znaleźć te 10 min. żeby wpaść do DM-u i kupić ukochanej córeczce parę "drobiazgów" :D

No to zaczynamy :)
2 żele pod prysznic Dusch Das - moja ukochana wanilia z imbirem oraz wiśniowy.
Recenzja waniliowego jest  TUTAJ .
Recenzja wiśniowego pojawi się jak tylko go przetestuję :)


Żele pod prysznic z Balea - osławiony przez blogerki - figa i czekolada oraz energetyzujący z olejkiem z czerwonej pomarańczy (cokolwiek to znaczy :P )



 Od lewej:

Serum wygładzające i nabłyszczające do włosów.
Maska 1 min. na włosy, również wygładzająca i nabłyszczająca.
Płatki do przyklejania na wyspryski.
Pomadka o zapachu grejpfruta.


 Pianka do golenia z aloesem,
maszynki jednorazowe,
antyperspirant o zapachu wanilii <3
Balsam do ciała ujędrniający z Q10 (tego potrzebuję teraz baaardzo. Post TUTAJ .
Krem do rąk o zapachu wanilii, to już nie Balea. Wydaje mi się, że mama kupowała go w Douglasie. Nie podpasował jej zapach, był dla niej zbyt męczący. Mi odpowiada, pachnie cudowną wanilią :)




Jeszcze dodatkowo żel pod prysznic dla Tżta, żeby nie było mu smutno, że ja tak obdarowana, a on nie dostał nic. Pachnie... czystym facetem haha :D

I moje zakupy z Rossmanna i biedronki:

Płyn do higieny intymnej Facelle.


Szampon Isany Oil Care - kiedyś polecony przez kuliżankę :P Kam :*

Podkład Manhattan - moja miłość - recenzja TUTAJ

Podkład Bell kupiony w Biedronce za jakieś 6zł. Jak dla mnie bubel. Spróbuję go jeszcze nałożyć innymi sposobami, ale recenzja będzie na pewno.


Żel do mycia i demakijażu BeBeauty,
oraz osławiony płyn micelany BeBeauty.







I to by było na tyle. O niczym chyba nie zapomniałam.
Trochę się tego nazbierało, ale przynajmniej będzie o czym pisać :D
 Przepraszam za nieobecność, ale wiecie, że to nie z mojej winy. 
Dostałam aparat w spadku, trzeba kupić kartę i baterię i ładowarkę i będzie ok.

Buziak i do następnego :*
Agg.

P.S. Na koniec jeszcze prośba o kliknięcie lajka pod tym zdjęciem.

Będę wdzięczna :*

10 komentarzy:

  1. No, no, Mamusia się postarała :D Jako maniaczka żeli czekam na recenzję tego wiśniowego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, specjalnie dla Ciebie następny w kolejce jest wiśniowy :D Tylko najpierw wykończę ten, który teraz używam :D

      Usuń
  2. jaki masz kolor manhattanu ? 82 ? Czy on jest dosyc jasny? Nie jestem blada jak śmierć :P ale też nie chodzę na solarium więc obecnie moja cera jest dosyć jasna... Bedzie ok ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o nim tutaj http://oneandonlyagg.blogspot.com/2012/12/recenzja-manhattan-powder-mat-make-up.html ja jestem bladzioch bladzioch, więc nie wiem czy nie będzie za jasny dla Ciebie. Jestem jaśniejsza niż większa część społeczeństwa :D

      Usuń
  3. Jakimś cudem przegapiłam ten post! Maaaatulu kochana! DOKŁADNIE! Ileż tego Ona Ci nawiozła! Czekam na szczegółowe posty! Tez wiśniowy żel ma świetne opakowanie!

    ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no cóż, nie skomentuję, że przegapiłaś :D

      Posty szczegółowe na pewno się pojawią :)

      ;*

      Usuń
  4. Ja też ostatnio byłam w DM ale ten zapach figa i czekolada mi nie podszedł, kupiłam wiśnia-migdał i co? Moja bratowa ostatnio go przygarnęła. I go już nie mam ale może nadarzy się okazja aby go kupić ponownie.

    Obseruję i zapraszam do mnie, zwłaszcza na moje łupy z Dm
    Pozdrawiam, Marta

    http://kobiecagracja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jak dla mnie pachnie bardziej czekoladą, niż jakąś mieszanką z figą :D Migdał-wiśnia nie wąchałam, może będzie okazja :)

      Usuń
  5. no i co ja pacze :D nadrabiam, nadrabiam i nawet się nie spodziewałam, że będę grała małą rólkę w takim przedstawieniu :D dobra tak na poważnie, to mi ten szampon z Isany bardzo podpasował, przypomniałaś mi, że muszę go znowu kupić :D

    KAM :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha kochana, grałaś rolę pierwszoplanową, tak jak te wszystkie rzeczy hahaha :D

      Usuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...