poniedziałek, 4 lutego 2013

Post z zapytaniem - ujędrnianie. Pomóżcie dziewczyny!

Hej!

Szybki, krótki post z zapytaniem.

Zauważyłam ostatnio, że przez ćwiczenie i przez zrzucenie tych paru cm, na moim tyłku pojawił się...... nadmiar skóry.... nigdy nie byłam otyła, ani nic z tych rzeczy,a  jednak skóra wisi i dosłownie się kołysze!

Pomóżcie dziewczyny i powiedzcie jak się tego pozbyć?

Kupiłam sobie gąbkę "syrena" w rossie i szoruję mocno codziennie pod prysznicem, na koniec raz zimny, raz ciepły strumień i tak na zmianę parę razy.
Potem wcieram balsam, na razie jakieś do suchej skóry itd, ponieważ muszę to wykończyć, a później chcę już kupić coś konkretnie do ujędrniania, itd.
Teraz pytanie... jaki balsam??

Napiszcie jak sobie z tym okropieństwem poradzić, bo załamka mnie złapała :/

Liczę na Was! 

Buziak, 
Agg.

P.S. Wieczorem notka o nowościach z Niemiec. :)

10 komentarzy:

  1. słyszałam, że świetne efekty daje ujędrniający balsam z Palmers. poluje na niego juz od dłuzszego czasu, ale w dostepnych mi drogeriach jest nie do zdobycia- chyba to o czyms to świadczy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, dziękuję :* Już sobie wklepałam w KWC i czytam opinie. Dziękuję jeszcze raz :)

      Usuń
  2. Nowości - czyżbyś dorwała się do Balei? :D Nie znam sposobów na pozbycie się "pomarańczowej skórki", bo nie zwracam na nią uwagi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to nie pomarańczowa skóra tylko skóra! to nie chodzi o cellulit.

      Usuń
    2. Zmyliła mnie Twoja etykieta "cellulit" :P

      Usuń
  3. Ja bym postawiła na ćwiczenia, 3, 4 razy w tygodniu rowerek po godzince i po 2 tygodniach efekt murowany. Wiadomo, dodatkowo kosmetyki, ale ćwiczenia dają spektakularny efekt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja ćwiczę i mój problem jest spowodowany szybką utratą cm. :)

      Usuń
  4. Ja czytałam wiele dobrego na temat peelingu antycellulitowego Lirene :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingu jako tako nie potrzebuję, bo mam moją gąbkę. Potrzebuję raczej kremu :(

      Usuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...