sobota, 2 lutego 2013

Rezultaty ćwiczenia z Ewką po miesiącu

Hej!

Dzisiaj zapowiadany miesiąc temu post o rezultatach ćwiczeń z Ewką C.

Zrobiłam specjalną tabelkę, w których będzie pokazane ile ćwiczyłam i w jakie dni.
Tych "leniwych" bez ćwiczeń jest dużo, ale jak wyliczyłam, to wyszło, że ćwiczyłam średnio 3 razy w tyg. więc nie jest aż tak źle :D


V- to oczywiście dni kiedy ćwiczyłam
X -  to dni w które się obijałam.

W niektórych dniach pojawiają się dwie V-ki dlatego, że zdarzało się, że oprócz Ewki dorzuciłam dodatkowo ćwiczenia na brzuch (Wow, aż 2 razy..... haha :D )


Teraz tabelka z wymiarami


Jak widać... straciłam 11cm w obwodzie, więc nie jest źle :D chyba :P

Nie wiem ile ważę, ale mam 172cm wzrostu.. jeśli to kogoś interesuje :)

Co ćwiczyłam ile razy:
zumba - 1
skalpel - 8
 killer - 2
mel b brzuch - 1
bbl brzuch - 1

MAŁO!
Ale powiem Wam, że jak teraz popatrzyłam na te utraty to mam motywację, żeby dalej ćwiczyć :) Naprawdę.. to daje takiego mocnego kopa, że to co robię nie idzie na marne i że będę ćwiczyć co najmniej te 2 miesiące, a podejrzewam, że później też, bo będę się bała, że wrócą te utracone cm... a tego byśmy nie chcieli :D

Jedyny minus....
bardzo dużo straciłam w cyckach... jestem załamana. Nigdy nie miałam dużego biustu, ale teraz jest masakra. Skapnęłam się któregoś dnia i byłam tak ZDRUZGOTANA, że powiedziałam do tżta, że wolę jeść pączki, ale mieć cycki...... :D
Pączka w między czasie zjadłam, ale ćwiczyć nie przestałam :P

Jeśli chodzi o dietę...
jem mniej słodyczy (chociaz w ciągu ostatnich 2-3 dni tak sobie pofolgowałam, że lepiej nie gadać..)
nie jem jakiś fastfoodów, itd. (1 raz zjadłam pizze, co jest sukcesem :D )
Tak to moja dieta się bardzo nie zmieniła. Jem tak samo i nawet podobne ilości.

Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam.
Lecę sprzątać,
buziak :*

19 komentarzy:

  1. Nieźle! :) Filmiki Mel B uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko 1 raz sobie Mel włączyłam i niestety, ale nie umiem się tak utrzymywać na tyłku jak ona i się poddałam hahaha :D

      Usuń
  2. Super Agu ;* Oby tak dalej, aż sie sama zmotywowana poczułam:D

    Łydki! Zazdroszczę! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*

      nie ma co zazdrościć, tylko działać! :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* będzie jeszcze lepiej :D

      Usuń
  4. ojeju.... zazdroszczę... siedząc na pupie;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no to raz dwa trzy, bo Ewka patrzy! :D

      Usuń
  5. Uważam, że bardzo ładnie ci poszło. Może i ja bym zaczęła takie ćwiczenia wykonywać ^ ^

    obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czeka, czekaj, niedługo Tłusty Czwartek, to się biust ucieszy :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już go nie będzie, to nie będzie miało się co cieszyć hahaha :D

      Usuń
  7. Chyba też powinnam sobie tak rozpisywać dni, w których ćwiczę. Może by mnie to bardziej motywowało? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pomaga. Bo ja myślałam, że jestem taki kozak, tak dużo i często ćwiczę, a tu się okazało, że w miesiącu tylko 13 razy :O

      Usuń
  8. Świetny pomysł z tą tabelką, powiem szczerze, że chyba ściągnę. Takie zapisywanie jest motywujące. U mnie rezultaty po miesiącu były podobne, teraz planuje wznowić ćwiczenia. Trzymam kciuki za efekty i za wytrwanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest motywujące bardzo.
      Ja na razie mam przerwę, ponieważ mam gości w domu, więc nie mam jak ćwiczyć, ale od czwartku znowu walczę :D

      Usuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...