czwartek, 14 lutego 2013

Żel pod prysznic Balea - limetka i aloes - recenzja

Hejaa!

Dziś w walentynki nie będzie nic o miłości, ale będzie o żelu pod prysznic :D

Balea - limetka i aloes.




Ogólnie jest ok, jak każdy żel Balei.


Opakowanie standardowe, 300ml. Tym razem zielono-żółte. Wygodne, poręczne. Można oczywiście postawić na głowie, więc nie ma problemu ze wydobywaniem produktu.

Kolor jasno-zielony. 

Zapach... ładny, świeży, orzeźwiający, owocowy, limetkowy. 
Aloesu nie wyczuwam w nim w ogóle. Nic, zero.
Szkoda, że po umyciu zapach znika, czuć go tylko po nałożeniu na gąbkę i namydleni, potem nie ma po nim nawet śladu.

Oczywiście dobrze się pieni, jest wydajny, dobrze myje. 

Skład prawie taki jak zawsze. Jest tam ten aloes, o dziwo nawet przed zapachem :)




Dziewczyny, które czekają na recenzję wiśniowego Dusch Das'a informuję, że ten moment się zbliża, ponieważ ten powoli mi się kończy i będę się brała za tamtego :D



7 komentarzy:

  1. czyli co? jest ok? zapach jak najbardziej mój, a Balea kusi, oj kusi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, napisałam, że ogólnie jest ok :D Balea jest genialna pod względem zapachów... bezapelacyjnie jak dla mnie wygrywa :)

      Usuń
  2. Wolę limonkowy żel original source, bo ma naturalne olejki. Nie, że jestem taka eko i naturalna ;) Po prostu takie olejki lepiej pobudzają z rana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy tych z OS'a, bo jakoś zapachy do mnie kompletnie nie przemawiają, a to jest podstawa w wyborze żelu pod prysznic. Żel ma ładnie pachnieć! :D

      Usuń
  3. Serdecznie zapraszamy na naszego bloga a także na stronę na Facebooku

    https://www.facebook.com/pages/Bioema/528574477180141

    Z okazji otwarcia sklepu internetowego (m.in. z produktami Balea) przygotowujemy konkurs z atrakcyjnymi nagrodami! :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...