piątek, 8 marca 2013

Kosmetyki do włosów - marzec :)

Hej :)



Dzisiaj notka o kosmetykach do włosów, których aktualnie używam.

Te osoby, którym nie chce się czytać zapraszam na filmik :)





A te, które wolą mnie nie oglądać zapraszam do oglądania zdjęć i czytania :D

Ok, no to zaczynamy :)







Zaczynamy od szamponu i odżywki:





Szampon Isana Oil Care - jego recenzja TUTAJ KLIK , zapraszam do przeczytania :)

Odżywka John Frieda Full Repair - odżywka napakowana silikonami, właściwie nic nadzwyczajnego nie robi. Wygładza włosy po umyciu szamponem, więc to mi wystarczy. Czekam aż się skończy :P



Maski:






Kuracja 2 min. dla włosów farbowanych Balea Kokos i Kwiat Gardenii - nakładam ją na chwilę dłużej niż zwykłą odżywkę. Jest fajna, wygładza, no i przede wszystkim ładnie pachnie :)

Maska L'biotica Biovax Keratyna i Jedwab - osobna recenzja TUTAJ KLIK, zapraszam :)



Pielęgnacja po umyciu:





Odżywka bez spłukiwania Ziaja Intensywna Odbudowa - fajna, ślicznie pachnie. W składzie ma olej jojoba, aloes, prowitaminę B5 i ceramidy. Czy coś robi? Nie wiem, za dużo używam kosmetyków, żeby jednoznacznie stwierdzić, ale lubię ją, więc używam :P

Gliss Kur odżywka bez spłukiwania Ultimate Volume - fajna, ładnie pachnie, lubię jej psikać dosyć dużo na włosy. Czy coś robi? To samo co w pkt. wyżej - nie wiem :D

Balea serum nabłyszczające i wygładzające - baaaaaaardzo bardzo fajne. Planuję poświęcić jej osobną notkę, więc nie będę się za bardzo rozpisywać :D



I na koniec pielęgnacja przed myciem:





Maska Lorys Jaborandi - w filmiku rozkminiałam co to jaborandi - jakaś tam roślina, ale jaka? Jak znajdziecie to dajcie znać w komentarzach, bo nie miałam za bardzo czasu szukać :)
Lubię nakładać ją w dużej ilości na całą noc w połączeniu z kremem na końcówki albo jakiś czas temu z olejem. Bardzo fajnie się sprawuje w tej roli - nawilża, odżywia, włosy są miękkie. Polecam :)

Krem BeBeauty - nakładam go na końcówki. Widziałyście go już w kosmetykach listopada, ale oszczędzam go, ponieważ go wycofali :( W składzie olej kokosowy i masło shea, także same dobroci dla suchych końcówek :)

Balsam do ciała Balea Afrika  - balsam z olejem arganowym i masłem shea. Nałożyłam go tylko 2 razy na całe włosy, ponieważ trochę mi go szkoda, zwłaszcza, że zostało mi go już niewiele. Nakładam ją na końcówki w ramach oszczędzania :P
Jeśli interesuje Was recenzja pod kątem balsamu do ciała to ZAPRASZAM TUTAJ.


I to by było na tyle :D 
Więcej kosmetyków na dzień dzisiejszy nie używam. Niektóre z tych pokazanych rzeczy już się kończą, więc w niedługim czasie pewnie pojawi się kolejny filmik / post o kosmetykach do włosów.


Pozdrawiam Was serdecznie,
Agg :*

19 komentarzy:

  1. Ja teraz mam maskę z wyciągiem z pereł i figą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agg kręci filmy? no to zabieram się za seans. tylko kawkę zrobię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kręci kręci :D tak ni stąd ni zowąd :P Miłego seansu :)

      Usuń
  3. Kurcze, a ja jestem zachwycona ta odzywka z JF (mialam inne i byly do niejakie)- nawet przymierzam sie do recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, który masz konkretnie z JM ?

      Usuń
  4. Ja również stosowałam krem biedronkowy na końcówki włosów, z tym, że mój był do stóp. :D
    Bardzo poprawił ich stan ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhaa, kremu do stóp nie miałam, ale skoro spisuje się podobnie do tego do rąk, to może się w niego zaopatrzę :D

      Usuń
  5. Miło się Ciebie słucha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Malinową Koleżankę i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam na kolejne :)

      Usuń
  8. Moje włosy by Cię pokochały, ot co ;) Ja używam wyłącznie szamponu i odżywki ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ochote kupic to odzywke w spreyu od dluzszego czasu za nia sie rozgladam ;)
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie, Aga, znowu mnie kusisz Baleą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że dopieszczasz włosy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie wolę czytać niż oglądać, bo zaoszczędza mi to sporo czasu. Do swoich kłaków używam jedynie szamponu i odżywki, więc zdecydowanie nie jestem włosomaniaczką :P Wiosennie się tu u Ciebie w nagłówku zrobiło;)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...