czwartek, 21 marca 2013

Żel pod prysznic Dusch Das - Dzika wiśnia! (Wild cherry) :P

Hej!! :D


Wpadam do Was z recenzją żelu, który już powoli jest na wykończeniu, więc za jakiś czas pojawi się w denku.

Ok, przechodzę do konkretów bez zbędnego marudzenia.



Tadaaaaaaaaaaam:







Kocham wiśnie, jest to moja druga miłość zaraz po wanilii. Kocham kosmetyki o zapachu wiśniowym, jogurty w smaku wiśniowym i w ogóle wiśnie.

Opakowanie poręczne, 250ml w żywym, czerwonym kolorze.
Opakowanie stoi na głowie, i posiada taki "koreczek" jak mają niektóre ketchupy.. :D



Jest to jakaś seria "young style" .. aż poczułam się młodsza :D


Kolor czerwony, przezroczysty.

Dobrze się pieni.

Zapach, czyli to co najważniejsze...
Powiem Wam, że używam go już jakiś tam czas i szczerze... siedząc tutaj i pisząc tą recenzję, nie jestem w stanie powiedzieć jak on pachnie... Serio, nie umiem go przywołać w pamięci.
 Wniosek nasuwa się tylko jeden - zapach musi być naprawdę lichy w takim razie :/


Ok, po powąchaniu w łazience stwierdzam, że zapach jest słodki, ale czy przypomina wiśnie? No jakoś słabo... Trochę rozczarowuje...

Ale kurczę, tak teraz myślę, że w sumie zapach nie jest najważniejszy... najważniejsze, żeby mył! I to na szczęście robi :D Tego nie można mu zarzucić :P

Skóra o dziwo jest taka fajna, miękka w dotyku. Nie jest ani trochę przesuszona, także to jest trochę zaskoczenie :)


Ogólnie uważam, że jest ok, ale trochę mnie ten zapach rozczarował. Myślałam, że będzie wielkie wow i miłość jak w przypadku waniliowego, a tu wtopa...
No nic.. trudno :)



Pozdrawiam,
Agg :*

19 komentarzy:

  1. Ja jestem inna- nie musi myc, musi pachnieć ;) od dziecka mam manie wąchania wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jak nie musi myć, to wystarczy jak się perfumami popsikasz hahaha :D

      Usuń
  2. podoba mi się opakowanie ale w szczególności liczę na zapach nie wiem czemu:D ale jak coś ł;ądnie pachnie to od razu mi się podoba:DDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, a ten żel ładnie nie pachnie :/ Tzn. pachnie słodko, ale nie wiśniowo :(

      Usuń
  3. uwielbiam owocowe zapachy :) miałam nadzieję, że będziesz zachwalać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam taką nadzieję, ale niestety :(

      Usuń
  4. opakowanie bardzo przyciąga wzrok :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez lubię wiśnię, ale niestety w tych żelach zazwyczaj zapach wisni jest strasznie chemiczny :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach wiśni, ale ciężko znaleźć kosmetyk, który by pachniał wyraziście i jednocześnie naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiśnie w kosmetykach nieee, ale owocki jak najbardziej :D
    Świetne ma opakowanie i mi w całości przypomina ketchup ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na wiosenne rozdanie :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/2013/03/wiosenne-wariacje-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekałam na tą recenzję.
    Za jedzeniem wiśni nie przepadam, ale właśnie wierzyłam w to, że ten żel będzie dosłownie eksplodował ich zapachem, szkoda że zawiódł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie pachnie intensywnie wiśniowo :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie zapach w żelach jest bardzo ważny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie pachnie naturalną wiśnią ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojojojoj, a zapowiadał się tak apetycznie...po takim ładnym opakowaniu spodziewałam się ładnie pachnącej zawartości a tutaj trochę lipa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie kupiłam Dusch Das Sunny Mango. Mmm ten to pachnie wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...