niedziela, 7 kwietnia 2013

Figowo-czekoladowa Balea - żel pod prysznic :)




Hej!

Dziś recenzja znanego wśród blogerek żelu pod prysznic figowo - czekoladowego z Balei.


Przez większość jest uwielbiany, zapach jest podobno zniewalający, a jak było w moim przypadku?
Zapraszam na recenzję :)









 Zacznijmy od opakowania:

plastikowa butelka, typowa dla żeli Balei (nawet nie czuję , kiedy rymuję :D ).
Pojemność 300ml.

Poręczna, nic się nie wyślizguję, zamykanie ok, nic się nie łamie...

Jest jedno ale, a mianowicie - napisy się rozpłynęły :D



Teraz tworzą taki fioletowy cień wokół napisów :D
Pierwszy raz mi się coś takiego przydarzyło :D
Nie wiem czemu tak się zrobiło, w poprzednich nie było tego problemu, a tu.. "TAKA SYTUACJA" :D


Nie przeszkadza to oczywiście w użytkowaniu, no ale nie wygląda to zbyt estetycznie.. same przyznacie :D





Zapach:

czyli to co dla większości z nas jest najważniejsze.

Zapach czekoladowy, nie wyczuwam żadnej figi. Nie jest to oczywiście naturalny zapach jak czekolada, ale nie jest jakiś drażniący, jest całkiem ok.

Niestety nie pozostaje na ciele po wyjściu z pod prysznica, nad czym dosyć ubolewam, jako wielbicielka czekolady :)





Skład, jak to skład w tych żelach - nie oczekujmy zbyt wiele :P










Kolor perłowy, żel dobrze się pieni i domywa :P

Mam wrażenie, że troszeczkę wysusza, ponieważ czasem po wytarciu się ręcznikiem czuję takie lekkie pieczenie, jak to przy wysuszonej skórze, jednak wystarczy się posmarować balsamem i problem znika momentalnie.







Czy kupiłabym go ponownie?

Sama nie wiem, jest fajny, ładnie pachnie, ale jakoś nie rzucił mnie na kolana na tyle, żeby prosić moją mamę o 5 kolejnych opakowań (które nie wiem czy są jeszcze w ogóle dostępne, ponieważ to jakaś limitowanka).

 Na wypróbowanie polecam, ale ja jednak nie wrzucę go do kategorii żeli, do których co jakiś czas powracam.


Pozdrawiam, 
Agg :*


P.S.

Nowy filmik na YT - Get ready with me + OOTD.



Buziak :*



22 komentarze:

  1. Żel pięknie pachnie, jednak nie używałam go ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie fajnie, ale ogólnie nie powala na kolana :)

      Usuń
  2. Nie używałam nigdy produktów Balea, ale może się skusze. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się, bo warto, zapachy mają naprawdę fajne :)

      Usuń
  3. nie miałam jeszcze nic z Balea, ale takie zapachy mnie nie ciągną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wolisz owocowe, to jak najbardziej Balea by Ci przypadła do gustu, ponieważ są bardzo fajne i nie są sztuczne tak jak niektóre :)

      Usuń
  4. Też miałam, zapach mnie jakoś szczególnie nie zauroczył. Kupuje nieraz żele balea, bo są tanie ale wolę jednak te rossmanowskie serie - są jakieś takie bardziej treściwe, zapachy bardziej mi odpowiadają (mimo, że dm jest jest wg mnie dużo lepszą drogerią i tańszą). No i faktycznie, nieraz literki się rozpływają na opakowniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie te cieniowane literki zdarzyły mi się dopiero pierwszy raz :D

      Usuń
  5. Witam, chciałabym autorkę bloga oraz wszystkie chętne panie zaprosić do konkursu z naklejkami BeautyTools.pl, szczegółowe informacje pod linkiem: https://www.facebook.com/pages/Beautytoolspl/161241790702712
    Zapraszam i Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam dostępu do Balei... a szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Złapałam go dzisiaj na targu(5zł), ale ostatecznie sobie odpuściłam... nie mogę przestać o nim myśleć^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że Balea nie jest ogólnodostępna w Polsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to prawda... balea i alverde :( Ale może kiedyś otworzą DM'a u nas w PL :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. No ba! Mam jeszcze dużo w zapasie :D

      Usuń
  10. Ag wrzuciłaś w filmik jakąś muzykę???
    Bo w Niemczech nie można go oglądać :(((
    pojawia sie napis "Ten film wideo zawiera treść od partnera UMG, który zablokował go w Twoim kraju na mocy praw autorskich."

    Pamietaj, żeby nie wrzucać zastrzeżonej muzyki bo za granicą takie filmy są od razu blokowane :(((
    Może wrzucisz jeszcze raz filmik tylko bez muzyki???
    Lubie Ciebie ogladać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wrzuciłam i zablokowane jest tylko w DE :/ postaram się coś z tym zrobić :)

      Usuń
  11. Ag wrzuciłaś w filmik jakąś muzykę???
    Bo w Niemczech nie można go oglądać :(((
    pojawia sie napis "Ten film wideo zawiera treść od partnera UMG, który zablokował go w Twoim kraju na mocy praw autorskich."

    Pamietaj, żeby nie wrzucać zastrzeżonej muzyki bo za granicą takie filmy są od razu blokowane :(((
    Może wrzucisz jeszcze raz filmik tylko bez muzyki???
    Lubie Ciebie ogladać :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten żel i bardzo go lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja sobie kupiłam dobrych parę sztuk na zapas. Mojej skóry na szczęście nie wysusza.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...