poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Makijaż - bordowe Smooky Eye - YT

Heeej :)



Zapraszam Was na mój makijaż. Wrzucam filmik z YT, wraz ze zdjęciami makijażu :)











Kosmetyki, których użyłam:



- Paletka Sleek Au Naturel, kolory:
* Nougat,
* Taupe,
* Conker,
* Regal.

- Eyeliner Wibo - czarny,
- Kredka Rival de Loop - czarna,
- Maskara Colossal Maybelline,

-pędzle:
* pędzel do nakładania cieni Sephora 25,
* pędzel Rossmann for you Beauty x 2,
* pędzel do rozcierania cieni Hakuro H79.




Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Buźka, 
Agg :*

28 komentarzy:

  1. Widziałaś komentarz na yt? O bazie? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ta paletke ze sleek,nie lubie jej
    ale makijaz mi sie podoba
    wiec ide robic herbatke i zaraz ogladam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi na szczęście przypadła do gustu.. już czaję się na następną :D

      Usuń
  3. świetnie Ci to wyszło:) swoją drogą bardzo podoba mi sie gama kolorystyczna tej paletki Sleek'a:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam się między tą a storm i ostatecznie wybrałam tą, bo ma trochę jasnych cieni, a w tamtej przeważają jednak ciemne :)

      Usuń
  4. Śliczny makijaż ;* Jak włoski po encanto :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobrze :) nic się nie wywija, nie kręci. cud, miód i orzeszki :D

      Usuń
  5. Kreska widzę, jak od linijki! Super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. sleek jest świetny ! Makijaż mega ;)

    Zapraszam na candy !

    OdpowiedzUsuń
  7. Błogosławieństwo Pana nad tym blogiem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż. Mi zupełnie taki nie pasuje, tzn kreska, ponieważ mam opadającą powiekę. Jeśli chodzi o tusz Colossal. Kupiłam , jak tylko wszedł na rynek, ten pierwszy, jeszcze nie czarny czarny :D Potem zaczęłam używać ten, który pojawił się u Ciebie. Do tej pory się z nim nie rozstaje i przez te wszystkie lata, może wypróbowałam trzy inne, żaden mi się nie spodobał. Ostatnio postanowiłam, że znów użyję jakiegoś innego, no bo przesada, parę ładnych lat ten sam tusz, trochę mi się znudziło. Kupiłam najnowszy- niebieski, Mayballine rocket cos tam... Jedna wielka masakra, i tyle szczęścia, ze był w promocji, ale i tak- pieniądze wyrzucone w błoto. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E no, ja też mam opadającą powiekę :D

      A tusz to mój ulubiony to właśnie colossal, albo i love extreme z essence :)

      Usuń
  9. piękny makijaż :) jak ja bym chciała taka kreskę umieć :P
    Pozdrawiam Koleżankę z Malinowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również pozdrawiam, a kreska to kwestia praktyki :)

      Usuń
  10. Jaka piękna kreska *.*
    Ładnie Ci w takim kolorze włosów! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale kolor nie ten, który chcę :D

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. ja też, już czaję się powoli na następną :D

      Usuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...