piątek, 24 maja 2013

Akcja Maliny: Kolorowe lato na paznokciach, czyli kobieta zmienną jest!


Hej!

Postanowiłam wziąć udział w akcji Maliny, w której publikować będziemy kolorowe lakiery do paznokci.
Pogodę ostatnio mamy, jaką mamy, niestety za ciekawe nie jest, dlatego myślę, że ta akcja wprowadzi trochę radości przynajmniej na naszych dłoniach!






Regulamin skopiowany z bloga Maliny:

Czas trwania: od 23.maja do 22. czerwca br., czyli do pierwszego dnia lata! 

Celem akcji jest:
- zabawa kolorami,

- uśmiech każdego dnia, bo kolorowy świat cieszy!
- potwierdzenie hasła "kobieta zmienną jest",
- wybór Twojego letniego hitu. 

Zasady akcji:
1. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu.
2. Zaproś do akcji co najmniej 5 osób
.
3. Umieść powyższy baner w bocznym pasku z linkiem do inicjatorki akcji MALINY i dopisz się do listy obserwatorów jej bloga.
4. W czasie trwania akcji co najmniej w każdy WTOREK i PIĄTEK opublikuj post z wybranym przez Ciebie lakierem do paznokci prezentując go KONIECZNIE na własnych paznokciach. Jeden kolor na jeden post! Łącznie każda z nas opublikuje co najmniej 8 postów z 8 kolorami lakierów do paznokci. 
Pierwszy KOLOROWY post umieszczamy we wtorek 28. maja, a ostatni w piątek 21. czerwca. 
5. W pierwszy dzień lata, czyli dokładnie 22 czerwca wszyscy zamieścimy post podsumowujący akcję dokonując wyboru koloru lakieru, który tego lata będzie królował na naszych paznokciach.



Ja do zabawy zapraszam:


Przyłączycie się ? :)


Pozdrawiam,
Agg :*


6 komentarzy:

  1. Zapraszam na rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egiptu BIKOR do wygrania! :)

    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/05/mae-rozdanie-wielka-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie, chętnie się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiam się nad udziałem :) szkoda tylko, że nie można robić zdobień :) bo ja rzadko mam jednolity kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamień proszę znaczek akcji, bo kradła się literówka. Poprawne logo akcji u mnie na blogu. Przepraszam za kłopot...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowo, wszędzie kolorowo, a mi ostatnio skradły serce stonowane kolory lakierów - beże, szarości - ewentualnie standardowy i uniwersalny czerwony. ; )

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...