poniedziałek, 6 maja 2013

Denko marzec - kwiecień :)

Hej!


Wpadam dzisiaj z notką na temat wykończeń z marca i kwietnia.

Jak na 2 miesiące, to chyba za dużo tego nie ma, ale lepszy rydz niż nic! :D


Kosmetyki podzieliłam na 4 grupy.
Zaczynajmy:



Pielęgnacja twarzy:




 1. Płyn micelarny BeBeauty - mówiłam o nim w tym filmiku. Fajny, dobrze zmywał makijaż, nie podrażniał.
Skończył się już dawno, a że miałam jeszcze 2 toniki, to nie kupowałam nowego. Czy kupię ponownie - TAK.

2. Maska nawilżająca Ziaja - użyłam 1 raz, po zmyciu twarzy była odświeżona, a skóra była miła w dotyku. Czy nawilżyła? Jedno nałożenie świata nie zbawi, ale może po paru faktycznie by był jakiś konkretny rezultat? Czy kupię ponownie - TAK

3. Tonik Orange & Mango Rival de Loop - nie wiem czy jest dostępny w Polsce. Zmywałam nim makijaż przez myciem twarzy. Dobrze zmywa, nie podrażniał, nie wyskakiwały mi po nim żadne niespodzianki, których się obawiała. Czy kupię ponownie - lubię nowości, więc RACZEJ NIE.



Mycie:




1. Dusch Das Wild Cherry - jego recenzja TUTAJ. Zapach nie powalał, ot taki żel pod prysznic.
Czy kupię ponownie - NIE

2. Balea Limetka i Aloes - jego recenzja TUTAJ. Zapach ok, mył dobrze. 
Czy kupię ponownie - lubię próbować nowe zapachy Balei, więc RACZEJ NIE.

3. Balea Guawa - jego recenzja TUTAJ. Jego zużyłam już dawno, ale zapomniałam go pokazać przy poprzednim denku. Zapach super, bardzo mi się podobał, domywał jak każdy :P.
Czy kupię ponownie - TAK.



Wcierki:



1. Jantar Farmona - zużyłam 2 buteleczki, teraz lecę z kolejną. Powinna przyspieszać porost, jednak u mnie po 1 turze 3 tyg., żadnego rezultatu nie było. Teraz wcieram 2 turę i mam nadzieję, że coś ruszy.
Czy kupię ponownie - jeśli 2 tura coś zdziała, to bardzo chętnie, ale na razie - NIE WIEM.


Maski:



1. BingoSpa proteiny kaszmiru i kolagen - jej recenzja TUTAJ. Nakładałam ją na całą noc, czasem mieszałam z olejami. Bardzo fajna, ale lubię testować takie lekkie maski, więc nie wiem czy do niej wrócę.
Czy kupię ponownie - RACZEJ NIE.

2. Maska regenerująca Gloria - bardzo fajna maska. Włosy po jej użyciu były cudownie miękkie, aż chciało się je cały czas dotykać. Polecam serdecznie. Zapach dziwny, specyficzny, ale działanie wszystko rewanżuje :)
Czy kupię ponownie - RACZEJ TAK.


Olejowanie:

 

1. Olej z pestek winogron - przepraszam za okropnie utytłane opakowanie. Fajny olej, moje włosy go bardzo lubiły. Z tego co kojarzę, to jest bardzo polecany do wysoko porowatych włosów. 
Włosy lepiej się układały, i faktycznie nie były tak suche.
Czy kupię ponownie - RACZEJ TAK.

2. Krem do rąk BeBeauty - z wielkim bólem serca, skończyłam opakowanie. Nakładałam na końcówki, pomagał je nawilżać, nie były takie suche i mniej się rozdwajały. Piękny skład, szkoda, że już go nie ma w Biedronkach.
Czy kupię ponownie - niestety NIE :(.

3. Babydream fur Mama - nakładałam ją na włosy, przeważnie w połączeniu z jakąś lekką maską. 
Włosy po takim połączeniu miękkie, lepiej się układały. Pomagała mi przywrócić włosy do normalnego stanu po rozjaśnianiu.
Czy kupię ponownie - TAK.



Miałyście coś z tych kosmetyków?
A może możecie coś polecić na "zastępstwo"?

Pozdrawiam,
Agg :*

14 komentarzy:

  1. hehe, początek zużycia mam taki sam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się u Ciebie zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty? Już dawno :D Nic nowego ostatnio nie robiłam :P

      Usuń
  3. może i nie dużo, ale za to robi się miejsce na nowe kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że tak :D zawsze to coś :D

      Usuń
  4. Nominowałam cię do Liebster Blog
    http://mojakosmetycznapasja.blogspot.com/2013/05/nominacja-do-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie wykończenie czegoś do włosów to prawdziwy sukces..tak że jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spinam tyłek i jakoś idzie :D trochę tego jeszcze mam, więc długa droga przede mną :D

      Usuń
  6. Gdzie i w jakiej cenie można dostać wcierkę Jantar?
    Zapraszam do mnie bo szukam porady ---> http://xpureheartx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na doz.pl . ja kupuje w sklepie we wrocławiu :)

      Usuń
  7. Jeśli nadal przymierzasz się do korzystania z micelu od BeBeauty, to radzę się pospieszyć z zakupem. Biedronka wycofuje go ze sprzedaży i nowych dostaw już nie będzie. Mnie to akurat nie przeszkadza, bo ten produkt się u mnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  8. Maska Gloria działała bardzo dobrze na moich włosach,wygładzała i odżywiała,ale nie mogłam znieść jej zapachu :( Kojarzy mi się ze starymi perfumami męskimi z lat 80 ;d

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...