sobota, 18 maja 2013

Jest jest jest! Przesyłka od Decubal'a :D

Hej!



Wczoraj kurier przywiózł mi  wreszcie paczkę od Decubala. Większość czekała na nią już niecierpliwie, bo mieli wysyłać po weekendzie majowym, a tu ani widu ani słychu. 
Jak widać przesyłki zaczęli rozsyłać i do mnie moja już dotarła :D







Paczka składa się z 11 kosmetyków... na zdjęciu widać 10 i psa, który został podrzucony przez Nilę :D

1 krem oddałam macosi, ponieważ był do cery dojrzałej :)



Lecimy od lewej:

1. Pies z odgryzionym nosem.
2. Odżywczy i silnie nawilżający krem do ciała.
3. Odżywczy i nawilżający krem do skóry suchej i atopowej.
4. Nawilżająca pianka do mycia twarzy.
5. Olejek pod prysznic i do kąpieli.
6. Nawilżający, zmiękczający i ochronny krem do rąk.
7. Intensywnie odżywczy i regenerujący krem do skóry suchej i atopowej.
8. Łagodzący i kojący żel przeznaczony do skóry podrażnionej.
9. Odżywczy i intensywnie nawilżający krem do twarzy.
10. Ujędrniający i regenerujący krem pod oczy.
11. Balsam do ust i miejscowo zmienionej, popękanej i suchej skóry.



Wszystkie te kosmetyki są bezzapachowe, więc nawet ich nie otwierałam.
Nie zawierają konerwantów


Zobaczymy jak się spiszą.
Recenzje będą się pojawiać co jakiś czas i podejrzewam, że o każdym z nich coś napiszę :)


A wy macie już swoje paczki, czy nadal czekacie?

Pozdrawiam,
Agg :*

13 komentarzy:

  1. Ja nadal czekam ale mam nadzieję że nq dniach będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czekam na paczuszkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nadal czekam, a piesek cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie będę oryginalna: tez czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ci zazdroszczę, ja się niestety nie załapałam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie wiedziałam nawet o takiej akcji :) ale przesyłka fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne naprawdę. Ja też nic nie wiedziałam o tej akcji.

    OdpowiedzUsuń
  8. O to moja też może niedługo przybędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo nowości jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję super paka...:)

    Zapraszam do mnie na rozdanie...:)
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2013/05/uwaga-wielkie-rozdanie-u-mtteam.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemnego testowania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szczesciara:P ja cały czas czekam na swoja:(

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...