wtorek, 28 maja 2013

Kolorowe lato na paznokciach - Avon Nailwear Pro+ Sea Breeze



Hej!


Dzisiaj ruszyła akcja Maliny "Kolorowe lato na paznokciach" więc wrzucam obowiązkowo 1 post.





Będzie o lakierze z Avonu, który dostałam od koleżanki (Kam... pozdro! :D ). Jej się nie podobał w połączeniu z odcieniem jej skóry, więc ja go chętnie przygarnęłam i.... jest git :D




Jest to taka chłodna mięta. Ja porównałam to... do mięty na paznokciach nieboszczyka :/ (Przepraszam, jeśli kogoś uraziłam) i od dziwo.. ta mięta u mnie wygląda całkiem spoko :D





Chyba nigdy nie miałam lakieru z Avonu, także to nasz debiut.

Lakier jest wodnisty. 
Jego krycie.. na zdjęciach widzicie 3 warstwy, ale 2 już wystarczą w zupełności.

Jedyny problem, który jak zwykle się u mnie zdarza, to to, że wszystkie lakiery wytrzymują na moich paznokciach max. 2 dni i potem już nadają się do zmycia.
Nie obwiniam go o to, ponieważ wiem, że to kwestia mojej płytki.







Kolor jest ładny. Na zdjęciach wygląda bardziej jak jakiś niebieski, ale myślę, że zdjęcie z buteleczką oddaje całkiem nieźle ten kolorek.





Nie wiem czy inne lakiery Avonu też mają taką samą konsystencję, formułę, itd. ale ten mi przypadł do gustu i przyznam szczerze, że zaczęłam się zastanawiać czy przypadkiem nie zainwestować w jakiś inny kolor.


Ja temu lakierowi daję ocenę 5/6.
Ten 1 pkt. odjęłam dla zasady, bo jestem wredna :P


Znacie te lakiery? Macie inne kolory i może możecie się wypowiedzieć czy uważacie, że są podobne? 


Pozdrawiam,
Agg.


A, zapraszam do zalajkowania mojego FB, bo tam wrzucam jakieś zdjęcia, info o notkach, filmikach, itd.

Zapraszam :)

20 komentarzy:

  1. Ale Ty masz piękne paznokcie :) Zawsze się dziwiłam, dlaczego nie zdobią ich żadne lakierki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa lenistwo :D

      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam lakierów Avon'u, jakoś średnie zaufanie mam do tej firmy, ale kolorek bardzo ładny :)
    Masz cudowne, długie pazurki <3 Zdradź mi swój sekret *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój sekret to diamentowa odżywka Eveline :D aczkolwiek jakiś czas temu już ją skończyłam i wystarczy samo malowanie, żeby były mocne :)

      Usuń
  3. bardzo lubię takie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie wygląda :) Lubie te lakiery, bo speed dry są do deeee....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli rozumiem, że masz inne z tej serii i są ok? To może się skuszę na jakieś inne kolorki :)

      Usuń
  5. Agg ale masz piękne paznokcie <3 Zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten sam kolorek i właśnie go testuje. Przed chwilą pomalowałam nim paznokcie :P Muszę przyznać że jak na razie się sprawuje, kolor taki jaki oczekiwałam, szybko schnie, ładnie kryje płytkę paznokcia, 1-2 warstwy wystarczą by uzyskać fajny efekt. Wadą jest to, że ma strasznie wodnistą konsystencję... Gdy wzięłam na pędzelek więcej lakieru, rozpłynął się on na płytce paznokcia. Trzeba po prostu brać na pędzelek mniej lakieru. Co do trwałości to nie mogę jeszcze nic stwierdzić bo tak jak napisałam dopiero co pomalowałam :P Producenci obiecują 10 dni jednak nie wierzę w to... Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę jaka recenzja :D to prawda, jest wodnisty, ale jakoś nie przeszkadza mi to :)

      Usuń
  7. Kupiłam kiedyś lakier z Avonu, bo liczyłam na delikatny pudrowy róż. Jak się okazało bliżej mu było do białego! Porażka ;/ więcej nie kupiłam już lakieru z Avonu, bo bałam się rozczarowania.
    Jednak ten wygląda ślicznie i mogłabym się na niego pokusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak dorwę katalog gdzieś kiedyś to popatrzę jakie tam kolorki jeszcze mają :)

      Usuń
  8. Też go mam i uwielbiam! :)
    Wszystkie lakiery Avon są bardzo podobne (te, które ja mam), jedne z moich ulubionych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...