czwartek, 30 maja 2013

Kolorowe lato na paznokciach - Essence 39 Lime up!



Hej!



Dziś kolejny post z cyklu "Kolorowe lato na paznokciach"





Na moich paznokciach gości lakier, który kupiłam dawno temu, ale nie użyłam ani raz... wstyd! :D


Essence Colour & Go - 39 Lime up!
Piękny, zielonkawy, limonkowy (?) kolor.


(już nawet napisy zaczęły się ścierać :P )





Na temat trwałości nie będę się wypowiadać, bo dopiero go użyłam, więc nie będę wymyślać.

To co mogę powiedzieć, to że 2 warstwy wystarczą na ładne pokrycie, ale niestety lakier raczej lubi porobić smugi :/ za to minus niestety.

Po pomalowaniu pięknie się błyszczy, wygląda jakbym położyła na niego jeszcze nabłyszczacz. 


 


Nie mam innych lakierów z tej kolekcji. Mimo, że gama kolorów jest spora jakoś nigdy nie widziałam nic dla siebie. 


Macie lakiery z tej kolekcji? Lubicie je? Może polecicie jakiś fajny kolorek? :)


Pozdrawiam,
Agg :*

19 komentarzy:

  1. No dziwię się że go wcześniej nie używałaś, bo piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhaa, nie wiem czemu nie malowałam :P

      Usuń
  2. Ja mam kilka kolorów od Essence i musze przyznać że jestem z nich zadowolona. Jedyny minus to taki, że w porównaniu np. z lakierami Avonu bardzo szybko gęstnieją. Ale jeżeli chodzi o trwałość to nie mogę się przyczepić. Ja mam nr 117 I'm so very (ceglany), 129 the boy next door (niebieski), 86 a lovely secret (kolor jasnego fioletowego bzu), 55 let's get lost (niebieski morski), 95 wanna be your sunshine (żółciutki).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę. Ja z essence mam jeszcze lakiery z jakiś limitek. Z tej "oficjalnej" serii mam tylko ten właśnie.

      Usuń
  3. Kolorek ładny, chociaż nie wiem czy ja byłabym wstanie chodzić w takim po mieście :D Mam jeden odcień żółtego i tak leży w szufladzie i leży xD Tylko bardziej kanarkowy jest ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś miałam. Teraz najbardziej kocham mój żółty i pomarańczowy neonowy :D

      Usuń
  4. kolorek bardzo ładny - ale czy recenzje nie miały być we wtorki i piątki? chyba że nadprogramowo też publikujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyliłam się, no cóż, trudno :)

      Usuń
    2. nie ty jedna ;) ja te o mało bym sie pośpieszyła ;) to chyba przez to wolne :)

      Usuń
  5. Wygląda tak limonkowo :D
    Ślicznie się prezentuje na Twoich paznokciach :) ale ja raczej nie miałabym szans na takie kolorowe wariacje :( Przez wymogi w pracy i ograniczenia co do kolorów paznokci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nie muszę się ograniczać, aczkolwiek do szkoły powinnam mieć krótkie i od paru dni się zastanawiam czy baba na egzaminie zwróci uwagę na moje paznokcie :/

      Usuń
  6. eiii a ten post nie miał pojawić się jutro ? :P wtorki i piątki z tego co wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien, ale się pomyliłam i o.. masz babo placek :D

      Usuń
    2. też biorę udział w tej akcji i się przeraziłam, jak zobaczyłam ten wpis, że zapomniałam :P

      Usuń
    3. W sumie jutro i tak bym pewnie nie zdążyła, więc ok :P

      Usuń
  7. A widzisz ja też się walnęłam i dziś dodałam :P Ale na jutro też mam coś na szczęście przygotowane. Kolorek soczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się kolorek podoba, w sam raz na lato - nie mam takiego w kolekcji ale jak na razie oszczędzam więc się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki kolorek :D Ja niestety nie lubię lakierów essence, nie trzymają się na moich paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...