wtorek, 7 maja 2013

Ponowna nominacja do Liebster Blog :)



Hej!



Siedzę sobie i się nudzę, więc stwierdziłam, że zrobię "odpowiedź" na nominację do Liebster Blog, którą otrzymałam od Alexis93 :)









Nominacje otrzymujemy od innego bloggera. Przeważnie nagrody otrzymują blogi o małej ilości obserwujących (do 200), co pozwala na ich rozpowszechnianie. Jest to „nagroda” za nienaganne prowadzenie bloga. Odpowiadasz na 11 pytań otrzymywanych od osoby nominującej następnie TY masz za zadanie nominować 11 osób i podać nowe pytania". 
UWAGA: Nie nominujemy osoby, która Ciebie nominowała !!!
 
 
 
 Posta z moją poprzednią nominacją i odpowiedziami znajdziecie  TUTAJ.



No to lecimy z pytaniami od Alexis :)
 
 
1. Dlaczego założyłaś bloga ?
 
Hmm, założyłam bloga, ponieważ chciałam mieć takie miejsce, w który będę się mogła dzielić z innymi swoimi opiniami na temat kosmetyków, odkryć, itp.
 
2. Co daje ci prowadzenie bloga ?
 
Przede wszystkim radość. Cieszę się z każdego nowego obserwatora, z każdego nowego komentarza i każdych odwiedzin. No i przede wszystkim cieszę się, że ktoś chce czytać moje wypociny :P 
 
3. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie codziennego makijażu ? (jeden)
 
Maskara.
 
4. Makijaż oczu czy ust ?
 
Oczu. Rzadko kiedy pamiętam, żeby pomalować usta jakąś pomadką lub błyszczykiem. Zwykle o tym zapominam :P
 
5. Jeżeli wakacje to aktywnie czy raczej leniuchowanie na plaży ?
 
Zdecydowanie to drugie. Dawno nie byłam na wakacjach, gdzie mogłam się bez żadnych wyrzutów sumienia wylegiwać i o niczym nie myśleć. Niestety, nie zapowiada się, żebym na jakiekolwiek wakacje wyjechała w najbliższym czasie :(
 
6. Lato czy zima ?
 
Lato. Zima może być jak jest śnieg, ale zwykle o 2 dniach już mam dosyć, także zdecydowanie lato.
 
7. Twój kosmetyczny ulubieniec ?
 
Mam parę takich kosmetyków, do których co jakiś czas powracam. Ale chyba moim ulubionym jest podkład o którym już kiedyś pisałam, czyli Manhattan Powder Mat Make Up.
 
8. Ulubiona firma kosmetyczna to ?
 
Hmm, jeśli chodzi o pielęgnację, to Ziaja
Kolorówka - Essence
 
9. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia ?
 
 Ciężkie pytanie. Wiele jest takich rzeczy ale też osób, ale powiem, że SŁOŃCA! :D
 
10. Co lubisz robić w wolnych chwilach ?
 
Czytać blogi,przesiadywać na wizażu, spotykać się z przyjaciółką, oglądać seriale, bawić się z piesem :P
(kolejność przypadkowa) 
 
11. Ulubiony serial ?
 
 Zdecydowanie Pretty Little Liars.
Z tych, których już nie ma, to One tree hill :(
 
 
 
Moje pytania:
 
1. Czekolada czy chipsy?
2. Film czy serial?
3. Jak wyobrażasz sobie siebie za 10 lat?
4. Gdybyś 1 dzień mogła być facetem, to co byś robiła?
5. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
6. Jaka jest aktualnie twoja ulubiona piosenka?
7. Gdzie chciałabyś spędzić wymarzone wakacje?
8. Jakie jest twoje małe dziwactwo?
9. Jakie grzechy kosmetyczne świadomie popełniasz?
10. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
11. Jaki jest twój ulubiony kolor lakieru do paznokci?          
 
 
 
Nominuję:
 
 
 oraz wszystkie osoby, które chcą wziąć udział w zabawie :)
 
 
 
Pozdrawiam,
Agg :*   
 

9 komentarzy:

  1. w punkcie nr 3 przeczytałam - masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że byłaś już nominowana :) Ale fajnie się czytało twoje odpowiedzi. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam dawno temu, ale lubię odpowiadać na pytania, także z przyjemnością go zrobiłam :D

      Usuń
  3. Też byłam już nominowana, ale odpowiem :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi już są u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tagi, można dowiedziec się czegoś ciekawego o koleżankach z blogosfery ;)Ja też nie wyobrażam sobie makijażu codziennego bez maskary ;) I widzę, że też jesteś fanką PLL ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze pomalowane oczy to dla mnie podstawa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Za to ja chyba jestem nietypowa,bo nie wyobrażam sobie wyjść do ludzi bez...podkreślonych brwi.Sama mam bardzo gęste i czarne z natury,ale tak się nauczyłam do ich mocnego wyglądu,że mogę nie mieć podkładu,tuszu ale brwi muszą być pomalowane!Inaczej czuję się goła i brzydka :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...