niedziela, 19 maja 2013

TAG Zabawa w pytania i odpowiedzi :) + OOTD i makijaż na Panieński



Hej!


Zostałam otagowana przez Elizę z bloga http://roznoscikosmetyczne.blogspot.com/ i stwierdziłam, że wezmę udział, bo wiecie, że lubię różne TAGi, bo można się czegoś dowiedzieć o innych blogerkach :)


Zasady: 
"Nominacje otrzymujemy od innego bloggera. Przeważnie nagrody otrzymują blogi o małej ilości obserwujących (do 200), co pozwala na ich rozpowszechnianie. Jest to „nagroda” za nienaganne prowadzenie bloga. Odpowiadasz na 11 pytań otrzymywanych od osoby nominującej następnie TY masz za zadanie nominować 11 osób i podać pytania.
UWAGA: Nie nominujemy osoby, która Ciebie nominowała !!!"
No to jazda!
Pytania Elizy:

1.Jak długo posiadasz bloga?
 
Bloga posiadam od listopada 2012r. :)
 
2. O jakiej tematyce prowadzisz blog?
 
Generalnie o tematyce kosmetycznej, ale czasem zdarzają się teamty lifestylowe.
 
3. Kosmetyk bez którego nie potrafisz żyć??
 
Żel pod prysznic! :D

4. Jaki jest twój ulubiony kolor?
 
 Nie mam jakiegoś konkretnego, lubię różowy, czarny, biały, itd.
 
5. Kosmetyki do pielęgnacji czy kolorówka??
 
Hmmm, kolorówka :)
 
6. Jesteś włosomaniaczką??
 
Jestem!
 
7. Jakie jest twoje ulubione danie??
 
Spaghetti :P
 
8. Jaki jest twój ulubiony owoc??
 
Wiśnia.
 
9. Jakie są twoje ulubione perfumy??
 
"Glow by J.LO"
 
10. Co cenisz u ludzi ??
 
Szczerość, ważne jest też poczucie humoru.
 
11. Czego nie cierpisz u ludzi???
 
Kłamstwa i co za tym idzie, "bajkopisarstwa"


Tagować nikogo nie będę, bo ostatnio tagowałam do Liebster Award czy tam Blog i już miałam problem z wyborem osób, bo większość ma już dawno ponad 200 obserwatorów :)




Wrzucę Wam jeszcze jak byłam wczoraj ubrana na wieczór panieński mojej kuzynki. Z góry narzucone były krótkie, czarne spodenki oraz czarna bluzka :)
Jakbym mogła sama sobie wybrać co ubrać to pewnie tradycyjnie byłaby spódniczka, ale trudno :P





I makijaż:





Pozdrawiam,
Agg.


3 komentarze:

  1. Bardzo fajny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż fajny :) pewnie ciekawie było na panieńskim :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię blondynki z mocniejszym okiem, daje fajny kontrast:)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...