czwartek, 23 maja 2013

Wszyscy o Rossmannie a ja o Balei! :D



Hej!



Wpadłam pochwalić się nowościami o których pisałam w poprzedniej notce :D
Odebrałam je we wtorek, ale dopiero dzisiaj znalazłam chwilę, żeby je wrzucić.

Tadaaaaaaaaaaam!




Moje nowe dzieci :D

Zapachy... przecudowne! Mydło pachnie jak malinowa mamba <3 ahhhh, już się nie mogę doczekać kiedy skończę żel pomarańczkowy i wezmę się za te cuda.



Obstawiam, że nawet o mydle pojawi się notka :D


A ja dniach wrzucę notkę z akcji wcierania i rezultatach... będziecie pod wrażeniem :D


Pozdrawiam,
Agg :*

11 komentarzy:

  1. Mam numerki 2 i 3 i też czekam z niecierpliwością na ich używanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam to mydełko i faktycznie pachnie jak malinowa mumba:) i nie wysusza nic a nic i jest bardzo wydajne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze <3 zapachy muszą być cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam te 3 żele ;) zapachy rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo muszę wypróbować

    Zapraszam Cię na konkurs, do wygrania koszulka CELINE PARIS
    http://letmelook.blogspot.com/2013/05/wygraj-koszulke-celine-paris.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te same żele i naprawdę cudownie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W jakich supermarketach albo sklepach można kupić kosmetyki tej firmy?Zawsze mnie kusiły na zdjęciach tymi soczystymi opisami i opakowaniami,a nigdzie ich nie widziałam na żywo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepach z niemiecką chemią, albo na necie. Wiem, że kokardki.pl sprzedaje, abc-uroda.com też :)

      Usuń
    2. kokardi* a nie kokardki :D

      Usuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...