wtorek, 11 czerwca 2013

Kolorowe lato na paznokciach - Wibo Gel Like 5 Mary Rose



Hej!



Był mały zastój jeśli chodzi o notki z akcji Maliny, ale powracam na właściwy tor :)










Dzisiaj o lakierze z kolekcji blogerskiej.
Mój jest od jamapi :)

Piękny róż połyskujący na różowo-niebiesko.





Na moich paznokciach prezentuje się tak:



Niestety, ale bardzo ciężko mi było uchwycić kolor na paznokciach :/

 


Jeśli chodzi o trwałość, to... myślę, że wszyscy wiedzą jaka ona niestety jest.
Ta kolekcja lakierów słynie z tragicznej jakości, aczkolwiek przyznam, że wydaje mi się, że to też zależy od koloru. Ja mam tylko ten kolor, więc o nim się wypowiem.


Zwykle lakiery wytrzymują u mnie max 2 dni. 

Ten nie wytrzymuje nawet 1 :/


Szkoda, bo kolor naprawdę mi się podoba, ale co z tego, skoro teraz już mam mega odprysk, mimo, że malowałam parę godzin temu?

Lipa totalna.




Lakier dobrze się nakłada, nie robi smug.
Dla bardzo dobrego krycia potrzebne by były 3 warstwy.
Na zdjęciu mam 2, ale na żywo widać niestety białą część płytki.


Macie te lakiery?
Co o nich sądzicie?

Pozdrawiam,
Agg :*

16 komentarzy:

  1. śliczny kolor tylko szkoda że nie jest trwały :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek piękny, ale właśnie... trwałość :(

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolor :) Mam w innych wersjach kolorystycznych, ale dosyć słabe jakościowo są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakość nie powala, co mnie dziwi, bo mogli się postarać i byłby niezły hit z tych lakierów :)

      Usuń
  3. Aż się dziwię, że u mnie błękitny tak dobrze się trzymał. Może baza mu pomogła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, właśnie o tym mówię, moja koleżanka ma kolor od oleski i też jej się parę dni trzyma.. może niektóre kolory mają po prostu inną jakość?

      Usuń
  4. Nie mam w swojej kolekcji nic z blogerskiej serii. Szkoda, że taka kiepska trwałość, bo kolor bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój jedyny kolorek z tej kolekcji i mimo, że inne mnie kuszą za każdym razem jak jestem w Rossmannie, to niestety, ale nie skuszę się :(

      Usuń
  5. Mam inny odcień i jest dość trwały...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a używasz top coat - utwardzacz?? jak nie to sie nie dziwie ze odpryskują... polecam Seche Vite, nawet najgorszy lakier z nim wytrzymuje mi 5 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam dwa z tej serii i juz dawno poszły gdzieś w kąt...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor świetny, mam 4 z tej kolekcji, ale tego niestety nie mam a szkoda bo śliczny jest. U mnie wytrzymuję do 4 dni, ale z utrwalaczem na wierzchu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam też kilka z tej kolekcji i są fantastyczne ;)
    + obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Znacznie lepsze są lakiery z Lovely w takich owalnych buteleczkach. Też dają połysk żelu, a na moich paznokciach malinowy kolor trzymał się 3 dni, czyli maksymalnie jak na mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...