sobota, 22 czerwca 2013

Podsumowanie akcji Maliny :)

Hej!

Trochę lipa wyszła z tą akcją u mnie, bo okazało się, że z czasem u mnie było w tym czasie krucho, w dodatku jedna recenzja była dodana w inny dzień niż powinna, więc ostatecznie opublikowałam tylko 2 recenzje.
Nie wiem czy jest sens tutaj cokolwiek podsumowywać, no ale niech będzie.


 Avon Nailwear Pro+ Sea Breeze




oraz

Wibo Gel Like 5 Mary Rose



Był jeszcze jeden lakier, ale tak jak mówię, niestety został opublikowany w inny dzień, więc się nie liczy :)


Ja wybieram zdecydowanie tą miętkę i myślę, że to ona będzie królować na moich paznokciach w lecie, na zmianę z piaskowym lakierem z Lovely, który miał się tutaj pojawić, ale niestety wyszło jak wyszło.


Pozdrawiam Was serdecznie,
Agg :*


 

6 komentarzy:

  1. u mnie też często będzie gościła miętka :)
    śliczne masz pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie teśż wygrał miętowy lakierek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mięta jest taka świeża :) w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym wybrała miętę :) W ogóle bardzo lubię lakiery od Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz świetne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...