wtorek, 2 lipca 2013

Na dnie - czyli denko maj-czerwiec.




Hej!


Dzisiaj kolejne denko, znowu z 2 miesięcy, tym razem maj i czerwiec.

Wolę robić po 2 miesiące, bo więcej tego jest, a nie po parę kosmetyków i nic konkretnego :)





Tak prezentuje się całość, więc jest chyba całkiem nieźle jak na moje możliwości :D


Zaczynamy od "mycia":







1 - Dusch Das Heavenly Vanilla -  pisałam o nim TUTAJ . Jak wiecie kocham wanilię i byłam bardzo szczęśliwa,kiedy mama przywiozła mi kolejne opakowanie tego żelu, jednak niestety, torebka z kosmetykami leżała chwilę na podłodze i mój chłopak na nią nadepnął i przy okazji na żel i... zostało tylko pół :( Szybko się skończył, a ja już tęsknię;)
Czy kupię ponownie? TAK


2 - Balea Glucks Rausch - pisałam o nim TUTAJ . Domywa, pachnie pomarańczami, ale jakoś szczególnie nie zdobył mojego serca.
Czy kupię ponownie? NIE


Włosy:




3 - Isana Oil Care Shampoo - pisałam o nim TUTAJ . Dobry szampon, fajnie domywał, wygładzał faktycznie włosy, były miękkie. Cały czas mam go w głowie i ciężko o nim zapomnieć. Jest taką moją "perełką" wśród szamponów.
Czy kupię ponownie - TAK!!

4 - Alterra Sensitiv Shampoo - migdał i jojoba. Fajny szampon, o konsystencji glutkowatej, ale chyba każdy szampon Alterry tak ma? Dobrze domywał, ale ja potrzebowałam go dosyć sporo, żeby w ogóle do spienić, więc jest niestety niewydajny.
Czy kupię ponownie - NIE WIEM


5 - Jantar odżywka do włosów i skóry głowy - o mojej akcji wcierania i rezultatach możecie poczytać TUTAJ . W skrócie... efekt marny, mimo wcierania Jantara 2x3tyg., czyli 2 tury. przyrost zaledwie 0,5cm więcej. Na zdjęciu tylko 1 opak., bo drugie było przelane do butelki z atomizerem, która już dawno leży w kuble.
U mnie się nie sprawdził kompletnie, a bardzo żałuję.
Czy kupię ponownie - NIE


6 - Odżywka John Frieda Full Repair - odżywka silikonowa, która raczej nic nie robi z włosami,oprócz wygładzenia właśnie dzięki silikonom. Moje włosy silikony lubią, ale uważam, że ta odżywka jest za droga na to jak działa i jest dużo lepszych za mniejszą cenę/
Czy kupię ponownie - NIE


7 - Gliss Kur Ultimate Oil Elixir - odżywka bez spłukiwania, jest ok, pachnie przyzwoicie, lubię takie "psikane" odżywki, więc często kupuję nowe opakowania. Czy coś robi? Ciężko mi powiedzieć przy tej ilości kosmetyków, które używam na raz. Jestem nieobiektywna :)
Czy kupię ponownie - RACZEJ TAK



Twarz: 




8 - Krem brzozowo - rokitnikowy z betuliną Sylveco - dosyć obszerna recenzja pojawiła się TUTAJ
Krem baaaardzo bardzo fajny, polecam serdecznie. Nie zapychał, był tłusty, idealny na noc, ale ja stosowałam go również pod podkład z Manhattana i nic się nie świeciło.
Krem treściwy, konkretny, robił to co miał robić. 
Czy kupię ponownie - TAK

9 - Alterra krem na dzień Aloe vera - krem do cery suchej i wrażliwej. Nie zapychał mnie, jest leciutki, idealny na lato, czy pod lżejszy makijaż. Spełniał swoje zadanie.
Czy kupię ponownie - TAK



Ciało:



10 - Płyn do higieny intymnej Facelle Sensitiv - dobry żel, nie podrażnia, robi to co ma robić, czyli myje.
U mnie do włosów kompletnie się nie sprawdził, czasem masakrowałam nim swoją twarz, jak nie miałam siły i chciałam szybko pozbyć się makijażu i na szczęście żadnych szkód nie wyrządził, w końcu ma być do stref intymnych ;) Bardzo wydajny.
Czy kupię ponownie - TAK, kolejne opakowanie już od dawna w użytku.


11 - Balea Africa Bodycreme - więcej o nim TUTAJ . Wtedy pisałam, że nie wiem czy jest dostępny, teraz wiem, że jest dostępny już nie jako limitowanka, ale jako stała "kolekcja". Dobry balsam, pod koniec używałam go również do włosów i również nieźle sobie radził. Ładnie pachnie, spełnia swoje zadanie.
Czy kupię ponownie - MOŻLIWE, ŻE TAK


12 - Samoopalacz w sprayu Sunozon - wpadłam w manię samoopalania przed weselem i zostało mi do dziś. Chciałam naturalnie wyglądającą opaleniznę, bez słońca czy solarium, ze względu na coraz większą ilość pieprzyków. Ten spray jest bardzo polecany, ma dobre oceny. Był ok, nie robił smug, mimo, że się bałam, że może krzywo spsikam i tak mi zostanie. Jedyne co, to trzeba uważać, bo na mojej bladej cerze zaczął później trochę wyglądać jak żółtko, a ja automatycznie jak chińczyk, więc radzę z umiarem używać.
Ogólnie polecam,nie jest źle jak za taką cenę.
Czy kupię ponownie - raczej nie, bo znalazłam chyba ideał :P

32 komentarze:

  1. calkiem spore denko
    u mnie bylo tez troche tyck kosmetykow
    o widze ze masz kanala na yt,napewno sprawdze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kanał, widziałam, że już tam byłaś, dzięki :)

      Usuń
  2. spore denko :D jednak szamponu z alterry z migdałami nie wiedziałam :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie jest w Rossmannie, może akurat go nie ma jak ty jesteś? :)

      Usuń
  3. Waniliowy żel pod prysznic- chciałabym go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego odpowiednik to żel z Radoxa, ktoś mi tutaj kiedyś to napisał, sprawdziłam w sklepie zapach i to faktycznie to samo :D

      Usuń
  4. Tak się zastanawiam,jaki to ideał wśród samoopalaczy znalazłaś? :)
    A ten krem Alterry to mój kosmetyczny,osobisty koszmar!Nic tak mi nie zatkało twarzy.

    Pozdrawiam z AG :)(chociaż się nie udzielam,to podczytuję ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie idealnie spisuje mi się St.Moriz w musie :)
      Na peeeeeewno będzie o nim notka za jakiś czas :)

      Pozdrawiam i zapraszam do udzielania się, chociaż od 2 dni tam ciężka atmosfera z ... mojego powodu haha :D

      Usuń
  5. Oczywiście, jak zwykle widzę u Ciebie kosmetyk Balea :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie zrób notkę o Twoim idealnym samoopalaczu, bo słońce coś mnie nei lubi i trzeba sobie inaczej radzić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się, ale ciężko mi powiedzieć kiedy, bo nie mam chwili czasu, same zawirowania, ale jak tylko usiąde na spokojnie, to coś się pojawi :)

      Usuń
  7. FAjne denko. Kilka produktów muszę z niego wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomogłam w wyborze :)

      Usuń
  8. Kusi mnie Jantar, którego nie miałam jeszcze oraz to masło z Balea ♥
    I 120 obserwatorka wita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Jantar to kompletna lipa, ale próbuj, bo może akurat będziesz w tym sporym gronie szczęściar :)

      I witam i dziękuję :*

      Usuń
  9. Dzień dobry :D
    Została pani nominowana:
    http://niesforne.blogspot.com/2013/07/tagi-bez-czego-nie-mozesz-sie-obejsc.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Dziękuję, w wolnej chwili postaram się odpowiedzieć :)

      Usuń
  10. Spore zużycia, kurczę szkoda ,że nie sprawdził się u ciebie Jantar , jest to jedna z moich ulubionych wcierek zawsze mam po niej wysyp baby hair

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję :/ nie jest drogi i lubiłam go wcierać, no ale niestety :(

      Usuń
  11. Gratuluję zużyć, uzbierało się trochę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieki za mozliwosc przeczytania Twoich recenzji :)

    Mam pytanie (widze na filmikach YT ze jestes blondynka) - czy uzywalas szamponu rumiankowego?
    mam bialo-zolto-wyplowialy brzydki blond i chcialabym go bardziej ,,zżółcić" i zastanawiam się jakby podzial JAKIS szampon rumiankowy, czy to rzeczywiscie cos daje ?


    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blondynką już nie jestem :D
      nie, nie używałam nigdy, bo ja mam taki pigment, że mam ogromne skłonności do żółtego, kurczakowatego blondu. No i lepiej się czuję w zimnych blondach. Ale rumianek nie ma rozjaśniać??

      Usuń
  13. Dodaję do linków na swoim blogu - jeśli nie masz nic przeciwko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią wypróbowałabym Balęę... Oni mają takie ciekawe kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na kokardi.pl można je dostać :)

      Usuń
  15. u mnie facelie się nie sprawdziła

    zapraszam na konkurs z dafi

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...