czwartek, 18 lipca 2013

Trochę inspiracji i info :)


Hej!


Dzisiaj notka z cyklu "Inspiracje" czyli temat, który nigdy się do tej pory u mnie nie pokazał :)
Myślę, że większość z nas przegląda w necie zdjęcia różnych dziewczyn i myśli "o, jakie fajne buty" , "o, jakie ma fajne włosy" itd.itp. 






















Jeśli chodzi o bloga i mój kanał YT, to na razie niestety będzie przerwa od notek oraz filmików. 
Trochę mi się pozmieniało w życiu i za jakieś 2 tyg. będę w DE, gdzie już pozostanę przez jakiś czas.
Jak już się ogarnę, to na pewno wszystko zacznie się pojawiać systematycznie.
Wyobraźcie sobie mój szał jak wpadnę do DM'u i zobaczę półki z Baleą i Alverde aaaaaaaaaa <3 :D

Będę dostępna w razie czego na FB cały czas, więc polecam zalajkowanie :)




Pozdrawiam Was serdecznie i "do zobaczenia" już w Niemczech :) 

Buziak Agg :*

13 komentarzy:

  1. Większość mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że mamy podobny gust :D

      Usuń
  2. Ileż ja mam w zakładkach takich inspiracji:) A ile ja się nawzdychałam do butów i torebek;)Dobrze wiedzieć, ze nie tylko ja tak mam. A co do nieobecności to myślę, że czytelniczki przymkną oko. Czekamy na wielki powrót:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ja mam taki folder na dysku, gdzie mam powrzucane swoje inspiracje :D

      Usuń
  3. udanego wyjazdu i radosnych zakupów ;)))
    szybko i szczęśliwie wracaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale właśnie nie wiadomo kiedy wrócę, bo wyjeżdżam tam na dłużej :(

      Usuń
  4. Bardzo fajne inspiracje! Poszalej sobie w dM:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę miała dużo czasu żeby szaleć :)

      Usuń
  5. Udanej podroży! :)
    Ale Ci zazdroszczę tego DM ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Szminka na zdjęciu ma niesamowity kolorek, śliczna jest.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...