niedziela, 25 sierpnia 2013

Antyperspirant Balea - czyli waniliowa pacha!



Hej!


Dziś wpadam do Was z recenzją antyperspirantu Balea o zapachu wanilii.
Wszyscy wiedzą, że wanilię wielbię, kocham w każdej formie - czy to smak, czy zapach - kocham!!







Jest to antyperspirant w kulce.
Opakowanie specyficznie wygięte, żeby pasowało do dłoni.




 Nie znam się na składach antyperspirantów :D
I o co chodzi z tym aluminium? Bo ja nawet nie wiem :D




Antyperspirant pachnie cudownie waniliowo

Jest biały, ale nie zauważyłam na jakiejkolwiek bluzce, czy to czarnej czy białej, żeby zostawiał żółte czy też białe ślady.
Jeśli chodzi o to czy spełnia swoje zadanie, to muszę przyznać, że maskuje wszelkie zapachy na cały dzień, ale oczywiście nie sprawia, że pacha jest sucha, jak po etiaxilu czy blokerze ziaji.

Zapach utrzymuje się dosyć długo i czasem jak machnę ręką to czuję tą wanilię dookoła.







Ja ogólnie jestem z niego zadowolona.
Maskuje nieprzyjemne zapachy, a od tego żeby pacha była sucha, mam blokera z ziaji.
Jest tylko jedno ale...
 Musiałam go wyciągnąć z torebki, ponieważ po odkręceniu zakrętki, wszystko pływało :(
Nie zdarzało mi się to do tej pory za często, może raz w życiu.




-piękny zapach,
-maskuje nieprzyjemne zapachy przez cały dzień,
- poręczne opakowanie,




-nieszczelne opakowanie lubi przeciekać.



Moja ocena to:



Pozdrawiam,
Agg :*





16 komentarzy:

  1. he he świetny tytuł ;) ja jednak jestem za tym by używać jednocześnie jednego antyperspirantu , chociaż w tym wypadku pewnie ciebie skusił piękny zapach i się nie dziwie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloker używa się raz na 3 dni, więc wypada w międzyczasie i tak czegoś używać, dla samego komfortu :)

      Usuń
  2. Ja też przepadam za wanilią w każdej postaci - dopachwowa musi pachnieć obłędnie :) Dobrze wiedzieć, że trzeba uważać na zakrętkę :) miałam już kilka przygód z wylaniem deo w torebce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakrętka nie szwankuje, ale kulka lubi bardzo przeciekać.

      Usuń
  3. ale musi świetnie pachnieć. I też kocham zapach wanilii ;D ostatnio kupiłam sobie podgrzewacze o tym zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ciągle palą się jakieś świeczki/podgrzewacze o zapachu wanilii :D

      Usuń
  4. Ja również uwielbiam zapach wanilii :D
    Tytuł wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach wanilii ! :) ale takiego antyperspirantu jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za zapachem wanilii. :) Nie mam dostępu do kosmetyków Balea.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam żadnego antyperspirantu z tej firmy , ale akurat nie przepadam za vaniliowym zapachem jeżeli chodzi o antyperspiranty ! :D Może znajdę jakiś inny - oo aloesowy <3 np :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wanilię! :)

    Nominowałam Cię u mnie do TAGu :). Mam nadzieję że odpowiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze go omijałam bo bałam się, że jest kiepski a wolę jakieś sprawdzone produkty tego typu

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam pojęcia że Balea w ofercie ma i takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham zapach wanilii, więc muszę kupić przy okazji.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...