sobota, 10 sierpnia 2013

Nawilżanie włosów z Balea, czyli recenzja szamponu :)




Hej!


Dziś notka o szamponie, który skończyłam już jakiś czas temu, ale specjalnie zostawiłam opakowanie do zdjęć :)

Uwielbiam Balee przede wszystkim za zapachy. Działanie, nie ukrywajmy nie jest jakieś zbawienne, nie możemy raczej oczekiwać super nawilżenia, czy też odżywienia. 
Ostatnio dostałam w swoje łapki szampon i odżywkę z Alverde i to właśnie ten zestaw prędzej "zrobi" nam coś dobrego, niż Balea. Ale dziś nie o tym.


Bohater:

Szampon nawilżający z ekstraktem z mango i aloesem do suchych i zniszczonych włosów.




Opakowanie tradycyjne, 300 ml, poręczne.
 Można postawić "na głowie" dzięki czemu mamy pewność, że szampon zostanie zużyty do końca.
Zamykanie w stylu "klik", czyli trzeba docisnąć i mamy pewność, że nic nam się nie wyleje.




Skład :




Skład tradycyjny, bez żadnych silikonów. 
Zapach wysoko, a dopiero za nim wszystkie dobroczynne cuda, w tym przypadku pantenol, aloes i ekstrakt z mango.
Szkoda, że na końcu, ale cóż poradzimy :)







Jeśli chodzi o działanie, to dobrze domywa włosy i oczywiście pięknie pachnie. Zapach jest owocowy, świeży, nienachalny.
Na szczęście nie plącze włosów i już podczas spłukiwania nie mamy żadnych kołtunów, co przy niektórych szamponach lubi się przydarzać.

Jest trochę wodnisty, ale większość szamponów Balei tak ma, choć w porównaniu do aktualnie używanej przeze mnie Evy Naturii jest naprawdę gęsty :P.
 





Szczerze powiem, że podejrzewam, że do niego wrócę za jakiś czas, chociażby dla cudownego zapachu :)



Pozdrawiam,
Agg :*

6 komentarzy:

  1. Czarna Balea jest za to bardzo gęsta. A ten mam, grzecznie czeka na półce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z serii Professional? Nie miałam ani jednego z tej serii, ale czas wypróbować :D

      Usuń
  2. gdzie go można kupić? i czy po ecanto mogę go używać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TEORETYCZNIE nie można, bo zawiera sól, ale ja używam wszystkich szamponów, a encanto trzyma się od marca ;) podejrzewam, że to bardziej kwestia włosów niż szamponu :)

      Usuń
  3. Musze kiedys tez go wypróbowac;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze tego produktu, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...