niedziela, 18 sierpnia 2013

Pomadka Rimmel Lasting Finish by Kate 102 - róż i już!



Hej!


Dziś chciałabym Wam pokazać pomadkę, która dosyć często gości u mnie na ustach.





Jest to pomadka, która daje nam piękne, matowe wykończenie.

Stojąc przy szafą z Rimmelem wybrałam 3 pomadki. 1 z nich była identyczna jak ta, którą dzisiaj pokazuję, lecz jej wykończenie było podobne do błyszczyka.
Zdecydowałam się na matową i wcale tego nie żałuję.

Pomadka jest kremowa i bardzo łatwo się rozprowadza na ustach.
Nie zbiera się brzydko w kącikach, ani w innych miejscach :)

 
 

 Kolor pomadki to delikatny róż. 
Nie rzuca się bardzo w oczy, ale też nie da się jej nie zauważyć.
Należę do osób, które raczej boją się "nosić" wyraziste kolory na ustach i wybierają zwykle te jaśniejsze, delikatniejsze.
Ta właśnie taka jest :)




 Jeśli chodzi o trwałość, to u mnie bez picia i jedzenia wytrzymuje spokojnie ok. 2h, co zdarza się w moim przypadku dosyć rzadko. Większość "odpada" już po ok.30min :D

Myślę, że do tego, że jest bardziej wytrzymała niż inne przyczynia się to, że jest matowa,
 ponieważ tworzy na ustach taką jakby zastygającą powłokę.





Ciężko było mi oczywiście zrobić zdjęcia, które by oddawały jej kolor na ustach, ale to 2 zdjęcie w pewnym stopniu pokazuje jak faktycznie wygląda u mnie.

Myślę nad innymi kolorami, aczkolwiek zastanawiam się nad jakąś pomadkę w kolorze "Barbie Pink".
Chciałabym żeby była jasna, taka jaką można spotkać u "tapeciar" :D (czyli u mnie haha :D ).

Jeśli znacie taką pomadkę, to dajcie proszę znać w komentarzach :D


Pozdrawiam,
Agg :*


38 komentarzy:

  1. Ja mam właśnie taką jasną różową pomadkę z Avonu, ale nie wiem czy jest jeszcze dostępna :( jest taka "tapeciarowa" właśnie :D

    A z tej serii bardzo podoba mi się czerwona <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a jak się nazywa? Może jeszcze jest :)

      Usuń
    2. Ja mam Avon Color Trendy, kiss 'n' go, kolor to: Iced champink :)
      Na allegro jest po 5zł :D

      Usuń
  2. bardzo ładnie prezentuje się ten kolorek na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie naturalnie wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ten numerek nie zwróciłam uwagi, ale z tej serii mam 3 inne pomadki i wszystkie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obstawiam, że to nie ostatnia z tej serii, którą kupiłam :)

      Usuń
  5. Mam od Kate pomadkę, ale w czarnym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor jest bardzo ładny :) ślicznie masz usta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Revlon pink pout jest dość jasna :-)

    Lolek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lolek, popatrzę w takim razie na nią :*

      Usuń
  8. widać, że ci służy:) śliczny kolorek ma:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda na Twoich ustach. Kolorek jest śliczny. Chyba się skuszę :)
    Zapraszam: pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolorek :) Chyba będę musiała się na nią skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. prezentuje się bardzo ładnie, chyba muszę jej kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam bardzo podobną odcieniem tylko, że z Mac'a :) kolor świetny na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszz.... Mac... i na niego mam nadzieję przyjdzie pora w mojej kosmetyczce :D

      Usuń
  13. ślicznie wygląda na ustach aż zapragnęłam ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor ładny ale nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam szminki z tej serii :) Mam ich 3 i ciągle zastanawiam się nad zakupem kolejnej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć... ja też czaję się na kolejne :D

      Usuń
  16. Ja jeszcze nie mam szminki z tej serii, ale może skusze się na ten sam odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) nienachalny, delikatny kolorek :)

      Usuń
  17. Bardzo ładnie wygląda na Twoich ustach :) Ja w szminkach wyglądam nazbyt dziecinnie, albo to tylko taki mój wymysł. Bardzo podobają mi się szminki z tej serii i podziwiam je za każdym razem, gdy ktoś pokazuje je na swoim blogu :D Taką jasną szminkę widziałam w katalogu Avonu, nie wiem czy dokładnie o taki chodzi i czy jest jeszcze dostępna, ale nazywa się ,,Kolor na żądanie" Pink Holiday :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do niedawna w ogóle nie malowałam ust pomadkami, bo wydawało mi się, że wyglądam jak pajac jak mam coś innego na ustach niż nude... wreszcie się przełamałam i zaczynam się zastanawiać czy nie zacząć malować ciemniejszymi kolorkami :D

      Popatrzę w katalogu, może będzie :) dzięki.

      Usuń
  18. kocham tę pomadkę, mam identyczny odcień :)
    barbiowych odcieni nie używam więc niestety nic nie polecę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny odcień. Taki akurat na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  20. baby pink - Barry M - idealna dla tapeciar, kocham ją <3

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam taką barbie tapeciara golden rose nr 130 jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...