wtorek, 27 sierpnia 2013

TAG - The Versatile Blogger Award :)



Hej!



Wczoraj zostałam otagowana przez Zielonooką Jędzę, więc dziś nadszedł czas na odpowiedź :D




Zasady:
1. Osoba nominowana pokazuje nagrodę u siebie na blogu.
2. Dziękuje nominującemu blogerowi na jego blogu.
3. Nominowany ujawnia 7 faktów o sobie.
4. Należy nominować kolejnych 15 blogerów.
5. Informujemy nominowanych blogerów na ich blogach.
 
 
 7 faktów o mnie:

1.  Jestem mega leniem :D 
2. Uwielbiam Rihannę <3
3. Jestem butoholiczką.
4. Kocham wanilię, ale o tym już wiecie :D
5. Bardzo lubię palić świeczki zapachowe, najlepiej waniliowe :P
6. Mam na imię Agata, a nie Agnieszka, ale nie lubię swojego imienia, dlatego większość mówi do mnie Aga.
7. Uwielbiam zmieniać ciągle kolor włosów i mimo, że od 2 miesięcy mam ciemne włosy, już myślę nad zmianą, najlepiej na czerwone Rihannowe, ale tż mnie zabije :D:D:D
 
 
Taguję:
 
WSZYSTKICH! :D
 
(mówiłam, że leń ze mnie :P )
 
 
I nie wiem jak dziewczyny mogą wymyślać 50 faktów, jak ja miałam problem z tymi 7 :D
 
 
 Pozdrawiam
Agg :*:*






 
 

12 komentarzy:

  1. Nie mogę się przestawić na tą Agatę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja myślałam, że Ty Agnieszka jesteś haha :D ja również uwielbiam zapach wanilii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam zapach wanilii i jestem leniem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga, czy ten naszyjnik który masz na sobie na filmiku na youtubie o zakupach na bershce i stradim jest jeszcze dostepny na stronie Katherine? nie umiem go znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w takiej wersji http://katherine.pl/produkt/naszyjnik-402047 jeszcze. tej mojej nie widzę.

      Usuń
  5. ja się z butoholizmu wyleczylam jak kupilam buty idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1,2 fakt tez pasuja do mnie ;) u mnie pewne zmiany
    wrzucialam dzis pierwszy filmikna youtube
    jesli masz ochote zobaczyc-zapraszam+bedzie mi milo
    oczywiscie to debiut wiec z mocnym przymruzeniem oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ponyslalabym, że jesteś Agata tylko Agnieszka :) No to szok :) :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...