piątek, 27 września 2013

BingoSpa - masło do ciała waniliowe EXTRA



Hej!



Dziś wpadam do Was z recenzją ostatniego już produktu, który dostałam w ramach współpracy z BingoSpa.




Producent nam obiecuje na opakowaniu, że 10% tego masełka to masło kakaowe.


Ale zacznijmy od początku :)


Opakowanie okrągłe, zakręcane, plastikowe, zawiera 250ml produktu.
Naklejka papierowa, ale na szczęście nie moczymy tego opakowania, więc się nie odkleja.



Skład:

Jak widzimy, na 2 miejscu mamy faktycznie to obiecywane masło kakaowe, potem parafina, gdzieś tam przewijają się silikony, a zapach jest na ostatnim miejscu :)






Konsystencja nie ma nic wspólnego z konsystencją masła.
Jest delikatna, kremowa, łatwo się rozprowadza, nie pozostawia żadnej tłustej warstwy i szybciutko się wchłania.
Kolor jest to taki jaśniutki krem.





Najważniejsze dla mnie - ZAPACH.
Wzięłam ten produkt tylko zw względu na zapach, bo wiecie w większości, że ja balsamów do ciała, czy też maseł nie używam, bo mam ogromnego lenia i mi się po prostu nie chce.

Przyznam szczerze, że ciężko mi było się zabrać za testowanie tego masła, właśnie z powodu lenistwa :)

Zapach jak dla mnie jest cudowny.
Pachnie jak jakaś masa do ciasta, cudowna, smaczna, waniliowa.
Aż mam ochotę to zjeść.
Zapach nie jest chemiczny, ale jest dosyć intensywny.
Na skórze traci jednak na intensywności i jest bardziej delikatny.


Działanie:

Jeśli chodzi o ten temat, to jak na mój gust leniucha balsamowego, to jest całkiem ok.
Jak już pisałam, masełko bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustej warstwy, ale czuć, że jest ona natłuszczona
Jest gładka, przyjemna i miękka w dotyku.




Podsumowanie:

 -cudowny zapach,
-szybko się wchłania,
-nie pozostawia tłustej warstwy,
-dobrze natłuszcza skórę.


-nie ma :)
 



Moja ocena:



5/5



Produkt spełnia swoje zadanie, czyli natłuszcza skórę, ale przy tym jest lekkie i nie pozostawia tłustego filmu.
Zapach jest przecudowny, aż ma się ochotę zjeść masło razem z opakowaniem :P



Masełko możecie dostać tutaj http://www.bingosklep.com/


Polecam jeśli kochacie wanilię tak jak ja :)


Pozdrawiam,
Agg :*

18 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie mialam od nich zadnego produkty- jakoś prafafina mnie zniechęca :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba dla samego zapachu kupiłabym je ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię zapach wanilii, tylko zastanawiam się, jak masełko spisałoby się na bardzo suchej skórze, jak moja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować, na pewno nie zaszkodzi, ale nie wiem czy nie będzie "za słabe"

      Usuń
  4. uwielbiam masla do ciala :) tego akurat nigdy jeszcze nie mialam, ale na pewno kiedys przyjdzie ten dzien ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie lubię smarowideł do ciała :D

      Usuń
  5. Może się skuszę :) Lubię takie zapachy na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kocham wanilię o każdej porze dnia i nocy i każdej porze roku :D

      Usuń
  6. Uwielbiam wanilię pod każdą postacią :D Więc przypuszczam, że masełko skradłoby moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tego typu produkty uwielbiam, choć też zwykle lenistwo z nimi wygrywa:P a masełko zapowiada się rewelacyjnie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie próbowałam jeszcze żadnych produktów z BingoSpa , ale to masło do ciała jest kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również kieruję się zapachem podczas wyboru kosmetyków:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...