piątek, 6 września 2013

Kremowa Balea pod prysznic - mango i ananas



Hej!


Dziś znowu Balea... nie znudziło Wam się jeszcze? :D
Będzie o żelu pod prysznic - kremowym z olejkami.






Otrzymujemy 250ml produktu w żółtym, plastikowym opakowaniu.
Opakowanie jest poręczne, z zamknięciem z "klik" - nic się nie łamie.



 Skład z olejami, tak jak producent nam obiecuje. Olej sojowy na początku, szkoda, że reszta już po zapachu :(  (kokosowy, słonecznikowy).





Jeśli chodzi o konsystencję, to jest ona o wiele gęstsza niż w innych żelach Balei.
Jest gęsta, kremowa i mam wrażenie, że mniej się pieni niż inne.
W związku z tym, że jest dużo gęstszy, jest niestety niewydajny.


Zapach jest piękny, owocowy, ale żadna nuta nie przeważa, ani ananasowa, ani mango.







 Jeśli chodzi o działanie, to oczywiście domywa brud, więc spełnia swoje zadanie w 100% :P
Nie powiem, żeby jakoś super nawilżał, ale też na szczęście nie wysusza.





Szczerze mówiąc jak większość produktów Balei, żel ten nadrabia zapachem, a poza tym cudu nie ma.
Ja wybieram żele na podstawie tego jak pachną i nie liczę na to, że zrobi coś super z moją skóra, bo wychodzę z założenia, że to balsamy mają się w tym sprawdzać.



- zapach,
- cena,
- gęsta, kremowa konsystencja

 - jest niewydajny,
- dostępność,
- nie nawilża.


 Moja ocena:


4/5

Ze względu na zapach, który ratuje sytuację :)




Pozdrawiam,
Agg :*

12 komentarzy:

  1. Na zdjęciu wygląda jak balsam - faktycznie wygląda gęściej niż inne żele Balei :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie poczekuje od zeli nawilzenia-maja myc. Ciekawe ze mimo latwej dostepnosci nie probowalam jeszcze tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, że w końcu będę miała możliwość przetestowania żeli Balea, bo kuszą mnie wychwalanymi zapachami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie, chociaż ten ananas, nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. moj ulubiony zel z balea to ten ananasowy :)
    mam kilka na zapasie,uzywam teraz tego z mandarynka ale 1/5 poniewaz wogole nie pachnie I nie jest wydajny ;)
    u mnie dzisiaj filmik
    z kolekcja cieni do powiek
    takze zapraszam do siebie
    z kubkiem kawki,herbatki na 18 min ;)
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym wypróbowała taki kremowy żel :)D
    Szkoda że są u nas tak ciężko dostępne..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam na jakąś fajną zimową limitkę żeli Balei, zeszłoroczne były świetne, mam nadzieję, że w tym roku nie będę zawiedziona.

    Polecam też grejpfrutowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. skusiłabym się na niego ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam już ulubiony żel, i prędko go nie zmienię na żaden inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach kusi. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...