czwartek, 26 września 2013

RiRi Hearts MAC Fall 2013



Hej!


Dziś notka o nadchodzącej kolekcji RiRi Hearts MAC, czyli kolekcji kosmetyków, które są stworzone przez Rihannę.





Sądzę, że każdy znajdzie coś dla siebie :)





Cienie:


RiRi Hearts MAC Fall Her Cocoa Eye Shadow




 RiRi Hearts MAC Fall Smoked Cocoa Eye Shadow






 Szminki:


Nude cool nude cream



 RiRi Woo matte cool red (retro matte)


Talk That Talk matte dark plum (retro matte)



 Who’s That Chick mid-tone orange with frost ( frost)




Błyszczyk:


RiRi Woo cool red cream (cream)





Kredki do ust:


RiRi Woo cool red cream


 Talk That Talk dark plum cream




Maskara:


Gigablack black




Eyeliner:


Pointblack black





Kredki do brwi:


Deep Dark Brunette dark dirty chocolate


 Deep Brunette muted blackish-brown





Duo bronzer+róż:
 

Hibiscus Kiss cool coral blush and matte neutral bronze

 




Róż:

Bad Girl Gone Good warm copper (satin)




Baza pod cienie:


Diamonds




Rzęsy:




Pędzle:





Widzicie w tej kolekcji coś dla siebie? 

Ja bym najchętniej kupiła wszystko, ale cóż... :P

Zastanawiam się czy sobie zafundować którąś pomadkę, czy może to duo bronzer i róż :)
 


Gdzieś wyczytałam, że ta kolekcja nie będzie dostępna w PL, więc szybko złapałam za telefon i zadzwoniłam do MAC'a w Magnolii, żeby się upewnić i Pani powiedziała, że będzie ona normalnie dostępna :)


Pozdrawiam,
Agg :*


6 komentarzy:

  1. Wszystko jest mega :D chociaż najbardziej chyba kuszą mnie cienie "Fall Her Cocoa";)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie są śliczne, róż z bronzerem też ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...