środa, 6 listopada 2013

100 postów czyli statystyki :)


Hej!



Wczoraj dodałam 100 post na blogu i z tej właśnie okazji ukazuje się dzisiejsza notka :)
Powiem szczerze, że jak dla mnie jest to dużo. Niektórzy dodają tyle w parę miesięcy, a mi zajęło to prawie rok. Nie zmienia to jednak faktu, że jest to taki mój mały sukces :)





Jeśli chodzi o statystyki, to....



Jest Was aż 231!!!


Liczba odwiedzin przekroczyła 46tys.
Dużo, bardzo dużo :)


Napisałyśmy razem 1219 komentarzy.


Najczęściej czytana notka, to ta o Encanto KLIK - 5710 wyświetleń
Następna jest - rezultat Encanto po 5 miesiącach od zabiegu KLIK 2081 wyświetleń
Na 3 miejscu jest ... nie będzie zaskoczenia :D "Moje rezultaty Encanto" KLIK - 1731 wyświetleń


Nie ma co ukrywać, że to właśnie Encanto jest najczęściej rozchwytywanym tematem na moim blogu.
W sumie to nic dziwnego, nadal jest to rewolucja włosowa :)



Cieszę się, że chcecie tutaj zaglądać.
Blog miał swoje wzloty i upadki. 
Czasem miałam więcej czasu dla niego, czasem mniej.

Teraz jest szybko ciemno, więc jak wracam do domu, to nie mam już jak robić zdjęć.
Próbuję się jednak ratować zdjęciami robionymi w pracy :P (trzeba sobie jakoś radzić)
Nie są one takie jak te robione w domu, bo tutaj nie mam programu, którego używam, no ale jakieś są :)



Dziękuję za to, że czytacie, jesteście,komentujecie :)



Pozdrawiam,
Agg :*


20 komentarzy:

  1. Agg, życzę Ci z całego serca kolejnych setek, tysięcy, milionów postów :) niekończącej się liczby wielbicieli i samej radości z prowadzenia bloga :****

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację :) Dołączam do obserwujących jako 232 fanka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje i życzę kolejnych 100 postów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję okrągłego wyniku i życzę kolejnych "setek" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! I oby tak dalej szło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje ! i oby więcej postów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję:) I życzę kolejnych postów, obserwatorów, wizyt, komentarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Oby postów było jak nawięcej i by wena na ich pisanie nigdy Cię nie opuściła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Życzę Ci żeby blogowanie sprawiało Ci jak najwięcej radości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, dzisiaj jeszcze ja pozwoliłam sobie dołączyć do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Statystyki godne oklasków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Za rok będziesz się jeszcze bardziej dziwić jak te statystyki potrafią wskoczyć w górę ;)
    Gratulacje wytrwałości i takich statystyk ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudia z http://daily-high-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Why do people praise Obama like he is usually a God?!?!?!?!?
    jeux de gratuits

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...