wtorek, 5 listopada 2013

"Co by tu pooglądać...?" - czyli świat seriali.



Hej!


Dzisiaj lekka notka - rozrywkowa.

Będzie o serialach, które aktualnie oglądam i które serdecznie polecam w chwilach nudy.
Wcześniej oglądałam inne, ale jako, że wszystkie mają akurat przerwę, to trzeba było znaleźć coś nowego :)


No to zaczynamy:


1.Revolution



Mamy XXI wiek i nagle na całym świecie znika prąd...
 Ludzie żyją w małych osadach i życie wygląda tak jak kiedyś, dawno temu.
Okazuje się jednak, że prąd zniknął nie bez powodu, ale ktoś go wyłączył...


Serial bardzo wciąga. Ja 2 sezony nadrobiłam w ciągu paru dni, bo nie mogłam się oderwać od laptopa :D
Teraz leci 3 sezon - na początku mi się nie podobał, ale teraz znów czekam z niecierpliwością co tydzień na kolejny odcinek :D



2. Hostages


 Ellen Sanders jest świetnym chirurgiem, który zajmuje się leczeniem najważniejszych osobistości w państwie. Spokojne życie Sander zmienia się, gdy jej rodzina zostaje porwana przez terrorystów. Żądają oni aby podczas operacji zabiła prezydenta. Na czele grupy porywaczy stoi Ducan Carlisle, który jest agentem FBI.


Serial ciekawy, są momenty, kiedy się wkurzam :D
Akcja jest, dobrzy aktorzy są - czego chcieć więcej :)





3. The blacklist



Najbardziej poszukiwany przestępca świata oddaje się w ręce stróżów prawa i obiecuje pomóc schwytać dawnych wspólników. Warunkiem jest możliwość współpracy z wybraną przez siebie, początkującą agentką FBI.

Serial ciekawy, akcja szybka i niestety bardzo wciąga :D
Każdy odcinek to próba schwytania kolejnego przestępcy.


4. Hart od Dixie


Doktor Zoe Hart marzy o karierze kardiochirurga. Zostaje jednak oddelegowana na odbycie praktyki w jakiejś przychodni i trafia do małego miasteczka Bluebell.


Serial, który ma już parę sezonów, a ja odkryłam go dopiero niedawno.
Lekki, ciekawy, idealny na "odmóżdżenie" po całym dniu pracy, kiedy nie chce nam się już za bardzo skupiać i myśleć.



I to by było na tyle jeśli chodzi o moją aktualną listę seriali.
Macie może coś ciekawego do polecenia?
Oglądacie coś z tych seriali, które tutaj wymieniłam? 
A może Was czymś zainteresowałam?

Dajcie znać :)



Pozdrawiam,
Agg :*

18 komentarzy:

  1. Nr. 4 mnie zaciekawił. Już wiem co będę oglądać w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, no to życzę miłego seansu, a weekend na szczęście będzie długi, więc dużo czasu na nadrobienie :D

      Usuń
  2. ja zaczęłam oglądać serial House of Cards. Dość mroczny, tajemniczy, psychologiczny i miejscami bardzo zakręcony, ale mi się podoba :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, muszę zobaczyć co to takiego :)

      Usuń
  3. nie znam żadnego z nich, ale ja od jakiegoś czasu nie jestem już serialowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takie napady - nie oglądam nic, a potem zaczynam oglądać i się wkręcam :D

      Usuń
  4. jestem serialomaniaczką, ale akurat żadnego z tych seriali nie oglądam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie z seriali wygrywa American Horror Story i The Walking Dead :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łeee, nie lubię żadnych zombie, wampirów, itp. :/

      Usuń
  6. nic z tego nie widziałam, ale znalazłam parę, które na pewno obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja też zaczęłam po 1 odcinku :D

      Usuń
  8. Przeczytałam Twój wpis i włączyłam pierwszy odcinek "The Blacklist" i skończyło się na tym,że oglądnęłam wszystkie odcinki :P
    Dzięki za świetny serial! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha, no i o to mi chodziło, jak pisałam tą notkę :D cieszę się, że się podoba :D

      Usuń
  9. 1. Supernatural 2.Breaking bad 3.True Blood 4.Arrow i 5.Big Bang Theory ;d moja lista najcudowniejszych seriali. Ze szczerego serca polecam. Trochę o serialach produkcji brytyjskiej można poczytać u mnie w poprzednim poście. Teraz jednak coś o książkach. Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się przyznać ze nie kojarzę tych seriali.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...