piątek, 20 grudnia 2013

Blogowe mikołajki i moje opóźnienie ...


Hej!


Przybywam z notką, która powinna pojawić się jakieś 2 tyg. temu, jak tylko dostałam swoją paczkę Mikołajową. 
Paczkę dla mnie robiła Żan z bloga http://usmiechnieteoczy.blogspot.com/

Żan - wiedziałaś jak mnie uszczęśliwić.

Paczka była pięknie opakowana, ale ja niestety jestem zbyt roztrzepana, żeby pamiętać o tym, że najpierw robi się zdjęcie, a potem dopiero rozpakowuje.

Wszystko przyszło w kartoniku, w środku znalazłam kartkę z Mikołajem i oczywiście mój prezencik.
Wszystko zapakowane było w folię i związane czerwoną kokardką.

W środku znalazłam cuda <3

Żan dobrze wyczyaiła w ankiecie moje zboczenie na punkcie wanilii i oczywiście kupiła coś waniliowego.




W paczce znalazłam:

Kremowe algi do kąpieli o zapachu wanilii - BingoSpa
Relaksujące algi pod prysznic o zapachu wanilii - BingoSpa
Odżywkę do włosów morela i olejek migdałowy -Garnier

2 małe lakiery do paznokci, które nie mam zielonego pojęcia gdzie podziałam :( jeden biały, a drugi brokatowy złoty.

W paczce była jeszcze czekolada, ale wiadomo co się z nią stało... :D



Algi pachną ajerkoniakiem :D  Jak tylko wykończę mój żel pod prysznic z Avonu (a zostało go tylko na 1 raz) , od razu biorę się za ten żel.
Algi do kąpieli będą używane rzadziej, bo niestety nie mam za bardzo jak wylegiwać się w wannie, ale prędzej czy później zostaną zużyte. 1 wspólną kąpiel już zaliczyliśmy :D


Żan - jeszcze raz bardzo dziękuję, trafiłaś w 10.

Dziękuję również Just Beauty z bloga http://po-prostu-piekno.blogspot.com/ za zorganizowanie Mikołajek.

No i przepraszam, że tak długo zwlekałam z napisaniem tej notki. Mam nadzieję, że mi wybaczysz :*


Pozdrawiam, 
Agg :*

12 komentarzy:

  1. Świetna paczka, też mam tą odżywkę z Garniera, właśnie zaczynam ją testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robiłam za to Żanecie prezent i chyba jej się spodobało to co wysłałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że autorka tej paczki uważnie przeczytała Twojego bloga :)
    Zazdraszczam tego waniliowego żelu :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna paczka:) na odżywkę z Garnier mam wielką ochotę, na pewno niebawem ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paczuszka. Fajnie że trafiła w twój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że się wszystko spodobało :)
    Specjalnie całego bloga przejrzałam by nie kupić czegoś co miałaś ;)
    Ogólnie zamysł był waniliowy. Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, też bym chciała taką paczuszkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna paczka :) Odżywkę miałam, ale nie sprawdziła się u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...