sobota, 21 grudnia 2013

Revitalash vs. Xlash - co wybrać?


Hej!

Jakiś czas temu zaczęłam się zastanawiać czy nie kupić sobie odżywki do rzęs, zamiast iść na przedłużanie.
Wiadomo - przedłużanie jest szybsze no i raczej bardziej efektowne, ale po odżywce mamy jednak swoje rzęsy. 
Przyszło co do czego, a ja mam dylemat którą odżywkę wybrać.

Prym wiodą CHYBA Revitalash i Xlash.

Moja koleżanka używa Revitalash (Kam :*), a znowu na wizażu na jednym wątku rządzi Xlash i już sama nie wiem.

Macie jakieś porównanie?
Używałyście którejś?

Wydaje się, że Revitalash daje lepszy efekt, ale jest też droższy.

Nie wiem sama, pomożecie? :)

9 komentarzy:

  1. Zerknij do Idalii, dzisiaj pokazywała efekty po dosyć taniej, ale świetniej odżywce. Ja teraz używam Revitalash, ale następna będzie właśnie ta Long 4 Lashes :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja teraz używam revitalash, ale jeszcze nie bardzo mogę się wypowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam Revitalash i u mnie działa. Xlash nie miałam.Ufam temu co miałam i to na pewno kupie :) choć skład słyszałam gorszący. Mniejsza o to - działa!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnej z nich, ale dużo dobrego słyszałam o Reevitalash :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze żadnej tego typu odzywki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam żadnej odżywki. Ale na pewno nie polecam przedłużania, mnie bardzo zniszczyło rzęsy. Do dnia dzisiejszego żałuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Revitalash ama w swoim składzie lek na jaskrę, oczywiście nie są to duże ilości ale są :) Xlash nie ma tego składnika, i przezde wszystkim jest tańszy :) Używam 3 miesiące i widzę efekt,moi znajomi również :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uzywam revitalash, od pol roku jestem bardzo zadowolona znajomi mysleli, ze mam przedluzone rzesy. Odzywka konczy mi sie j tezmam dylemat czy kupic revitalash czy tansza xlash ale chyba wole dolozyc i miec dobre i juz przetestowane pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś? Wyraź swoją opinię, będzie mi bardzo miło :)



Proszę nie umieszczać spamu w komentarzach(rozdania, konkursy), ponieważ takie będą od razu usuwane.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...